Ik ben van plan een nieuwe setup te bouwen, voorlopig met mijn oude grafische kaart (MSI GTX 1060 6GB) tot ik een nieuwe 30 series kaart weet te bemachtigen voor een schappelijke prijs. Ik kan vrijwel al mijn onderdelen bij Megekko kopen (soms is het een paar euro duurder dan een alternatief, maar ik dacht dat het handig is om alles bij 1 winkel vandaan te halen in verband met garantie).
Het enige probleem is dat ik een Be quiet! Dark Rock Pro 4 processorkoeler ga gebruiken, waarvoor een mounting kit nodig is voor de nieuwe generatie processoren. Deze is niet bij Megekko te koop, maar moet aangevraagd worden op de site van Be quiet!
Hier is een factuur van je processor of je moederbord nodig, en de factuur van de koeler. Daarnaast is de levertijd van de bracket onduidelijk. Daarom mijn vraag wat verstandig is qua timing van onderdelen bestellen, in verband met de 30 dagen niet goed geld terug regeling. Volgens mij zijn er 3 opties:
Het enige probleem is dat ik een Be quiet! Dark Rock Pro 4 processorkoeler ga gebruiken, waarvoor een mounting kit nodig is voor de nieuwe generatie processoren. Deze is niet bij Megekko te koop, maar moet aangevraagd worden op de site van Be quiet!
Hier is een factuur van je processor of je moederbord nodig, en de factuur van de koeler. Daarnaast is de levertijd van de bracket onduidelijk. Daarom mijn vraag wat verstandig is qua timing van onderdelen bestellen, in verband met de 30 dagen niet goed geld terug regeling. Volgens mij zijn er 3 opties:
- Eerst los het moederbord kopen (en de koeler), de factuur hiervan gebruiken om de mounting kit aan te vragen en zodra deze binnen is de rest van de onderdelen te bestellen.
- Hetzelfde, maar dan eerst de processor kopen.
- Alles direct bestellen en hopen dat de mounting kit snel binnenkomt.