Toon posts:

Wireless chargestation die 100% werkt (laadstation)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:51
Ik heb de volgende devices die ik s'nachts wil opladen:

ipad pro 2020
ipad mini 2021
ipad air oud

iphone 13 pro
airpods max
airpods pro 2019
apple watch 7

Hoop snoeren dus. Een tweaker attendeerde mij op een laadstation. Ik heb half amazon en bol en andere sites onderzocht, maar ik blijf steken bij het draadloos laden. Echt overal zijn er 20% slechte reviews, dat het niet goed werkt, vonken oplevert, telefoons eraf valt enz.

Hier staan echt mooie oplossingen, maar geen enkele verkrijgbaar in NL :( https://beebom.com/best-a...ons-for-multiple-devices/

Ik word er moedeloos van. Zit net mijn history van browser te kijken en echt meer dan 100 pagina's geopend... paar voorbeelden

https://www.bol.com/nl/nl...RLkQ.2_26.28.ProductImage

https://www.amazon.nl/Alx...VU/ref=sr_1_6?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=RC6OBMHYCYK9&keywords=ipad%2Blaadstation&qid=1644092015&sprefix=ipad%2Blaadstation%2Caps%2C65&sr=8-6&th=1

https://www.amazon.nl/SAT...d=pla-1236716537027&psc=1

https://www.amazon.nl/Val...J/ref=sr_1_16?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=RC6OBMHYCYK9&keywords=ipad%2Blaadstation&qid=1644092015&sprefix=ipad%2Blaadstation%2Caps%2C65&sr=8-16&th=1

Die laatste lijkt mij echt mooi, maar ook niet al te best dus :(

Wat gebruiken jullie? Airpods pro, iphone en apple watch draadloos laden lijkt mij strak en handig. Ipads apart in zo'n ipad ding ook handig. Maar wat doe je met een airpods max? Rond laten slingeren naast je bed?

[Voor 14% gewijzigd door TweakerVincent op 05-02-2022 23:18]

Alle reacties

• TweakerVincent
Ik hoorde van iemand dat en laadstation nooit 100% goed werkt, is dat onzin of waarheid?

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:41
Waarom koop je niet een los draadloos gebeuren en een hub/laadstation? Ik zou even goed nagaan wat praktisch is en wie wat gebruikt en waar. Hier zou het niet werken om alles op 1 plek op te laden, of ja, ik zou er gek van worden.

Overigens scroll ik even door de top huppeldepup op Amazon en het zijn allemaal onbekende merken. Eerste die ik ken die ik tegenkom is Orico, die 2x zo duur is als andere oplossingen. Met een reden denk ik dan ;)

• TweakerVincent
Dagion schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:57:
Waarom koop je niet een los draadloos gebeuren en een hub/laadstation? Ik zou even goed nagaan wat praktisch is en wie wat gebruikt en waar. Hier zou het niet werken om alles op 1 plek op te laden, of ja, ik zou er gek van worden.

Overigens scroll ik even door de top huppeldepup op Amazon en het zijn allemaal onbekende merken. Eerste die ik ken die ik tegenkom is Orico, die 2x zo duur is als andere oplossingen. Met een reden denk ik dan ;)
Je hebt gelijk, ik heb zojuist een wireless laadstation gekocht voor apple wat, airpods pro, iphone

dan blijft over,

ipad pro 12, mini, air 2
en airpods pro max

wat zal ikdaaarmee doen?

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:41
Airpods zeggen we me weinig (als in, wat daar handig mee zou zijn qua opladen), maar ik zou een brieven/documentenhouder aanschaffen die er een beetje hip uitziet met een losse, kwalitatief goede stekker voor het opladen van 4 apparaten.
Dan heb je hogere randen voor je tablets en kunnen ze in eventuele cases blijven zitten. Kabeltje zou je dan eventueel vast kunnen maken aan de rand/wand.

Edit: en als er dan iets kapot gaat koop je een nieuwe stekker :p

[Voor 8% gewijzigd door Dagion op 06-02-2022 23:37]

• TweakerVincent
Dagion schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:31:
Airpods zeggen we me weinig (als in, wat daar handig mee zou zijn qua opladen), maar ik zou een brieven/documentenhouder aanschaffen die er een beetje hip uitziet met een losse, kwalitatief goede stekker voor het opladen van 4 apparaten.
Dan heb je hogere randen voor je tablets en kunnen ze in eventuele cases blijven zitten. Kabeltje zou je dan eventueel vast kunnen maken aan de rand/wand.

Edit: en als er dan iets kapot gaat koop je een nieuwe stekker :p
Denk ook een prima oplossing idd. En dan kleine kabeltjes. thanks voor meedenken!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee