Toon posts:

the perfect one? of zijn er meer...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeienavond heren,

ik zat laatst is te denken (tja.. alweer)

1) zou er nou voor iedereen op deze wereld 1 perfecte partner zijn. En dat je dus maar geluk mag hebben als je deze uiteindelijk vindt.
2)Of denken jullie dat er zowiezo een perfecte partner bestaat maar dat er ook nog een paar 'almost perfect' partners bestaan.

ad 1. Mocht dit het geval zijn, dan zijn er volgens mij een hoop ongelukkige stellen in deze wereld, want hoe vaak zou het nou voor kunnen komen dat je de 'right one' nou echt vindt.? (gebeurt wel, maar niet vaak dan)

ad 2. persoonlijk ga ik voor deze stelling, ik denk dus dat er meerdere partners bestaan waar je het mee kan vinden (of al dan niet mee trouwt), nu bedoel ik dus niet dat ze allemaal in dezelfde straat wonen of zo. Integendeel, juist ver van elkaar vandaan (uitzonderingen daargelaten, anders krijg je het echt moeilijk :P)

En: Hoe komt het dat de meeste mensen partners hebben in hetzelfde land waar ze mee trouwen?, dat bevestigd dus mijn stelling bij 2). dat het natuurlijk bepaald is op de een of andere manier dat je het ook goed kan vinden met een aantal anderen.

Maar goed, ik wil eigenlijk dus jullie mening weten.

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-01 21:57

Sath

Echt niet!!

Ik zal ook even mijn bescheiden mening even ten gehore brengen.

Ik denk dat er meer partners zijn waarmee je het kan vinden. Moet je je voorstellen dat het er maar 1 zou zijn. Wat is de kans dan dat je deze persoon tegenkomt. Met zoveel mensen. Geloof al dat er in Nederland iets van 17 miljoen zijn ofzo.

Ik ben het dus eens met jouw stelling dat er meerdere partners geschikt zijn voor je.

De reden waarom je trouwens vaak met mensen uit je eigen land eindigt is volgens mij terug te redeneren naar het feit dat je deze meisjes of jongens simpelweg gewoon vaker tegenkomt :)

Nou dat waren mijn "two cents"
Sath

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Ik denk dat
1) De perfecte partner niet bestaat, omdat je dan iedereen op de hele wereld zou moeten KENNEN voordat je kan zeggen
dat 1 iemand echt de perfecte is. Dus de perfecte partner zal je niet snel vinden .
2) Je Allmost perfect partner --> zij of hij is diegene waarvan jij het gevoel hebt dat hij/zij het helemaal is, oftewel JIJ denkt dat het de perfect one is, wat natuurlijk
theoretisch gezien wel mogelijk is, maar de kans dat, is klein (denk ik).

Waarom je het meeste met mensen uit je eigenland gaat?
Ik denk dat je die het meeste ziet ( is al gezegt) en dat je ook nog zit met een taalbarriere (niet iedereen gelukkig :P ) en dat het daarom moeilijker is om iemand te leren kennen, waardoor je sneller minder kieskeurig word, en eerder een partner uit je eigen land kiest (/zoekt) omdat je daar makkelijker contact mee hebt, en ja, communicatie is toch wel een van de belangrijkste dingen in een normale relatie lijkt me. :)
That's All Folks

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk zat ik al te wachten op deze reactie, kwas te laat met editen :)

Hoe weet je idd of jouw partner DE ware is?
Dat zal je nooit kunnen weten.. waarom niet? omdat je dan simpelweg al je 'almost perfect partners' persoonlijk zou moeten kennen om zo de verschillen ertussenuit te halen, zodat jij weet welke het 'meest' perfect is.

Dus hij/zij bestaat wel, je zal er alleen nooit over na (als het goed is niet) hoeven moeten denken OF het wel de perfect one is.

Wat betreft mijn punt over partners in eigen land, denk ik toch dat liam_xi een goeie mening over heeft. Maar je wordt niet alleen maar naar elkaar toegetrokken door middel van (gesproken) communicatie toch? tenminste, je wordt dan MEER naar elkaar toegetrokken in een relatie.
In principe BEGINT het toch altijd met het 'zien' en je 'speciaal' voelen in het bijzijn van die persoon? de communicatie komt daarna pas. en je hebt altijd nog gebarentaal.. (hoe deden die grotbewoners het vroeger dan? zeker muurtekeningen voor elkaar maken of zo?)

Dus als je het zo zou bekijken dan zouden veel mensen dus gewoon gemakzuchtig zijn en dus gewoon iemand in eigen land zoeken en zich iets meer aan zullen moeten passen in die relatie? (dit is alleen maar nog een stelling)

Eigenlijk hebben jullie wel gelijk dat je meer met mensen omgaat hier en daarom dus vaak daarmee verder gaat.

Nog meer meningen??

• Liam

Liam

Communicatie is belangrijk, maar zoals baantje al zei, het begint altijd met de universele ik vind hem/haar leuk houding, aka lichaamshouding. Maar toch denk ik dat, daarna,
als je elkaar beter leert kennen via (mondelinge) communicatie, dat je best op iemand af kan ketsen doordat hij/zij een totaal niet bij je karakter past, want een karakter van iemand kan je niet aan zijn lichaamshouding zien, en daar zal je dus toch echt met elkaar over moeten spreken, voordat je iemand een beetje kent. En wij zien mensen in ons eigen land het meeste, en daar kunnen we ook het makkelijkste mee praten, dus daar kunnen we ook het beste mee omgaan, taalbarriere is best groot hoor, in een relatie, lijkt mij. Want als je de hele dag langs elkaar heen lult, of je kan alleen oppervlakkig lullen in een taal, dan zal je relatie niet lang duren omdat het gewoon niet interresant is dan.
Dus daarom denk ik dat doordat mensen een andere taal praten, ze minder gauw met een buitenlandse partner zullen gaan, ook al is hij/zij op de eerste oogopslag "de ware".
Hoewel ik eigenlijk net loop te lullen dat je dat niet in een keer kan zien aan iemand.
Ok. Totzover deel I , deel II komt eraan.

Ok, deel II dan.
<QUOTE>
Baantje -->
Dus hij/zij bestaat wel, je zal er alleen nooit over na (als het goed is niet) hoeven moeten denken OF het wel de perfect one is.
</QUOTE>

Hij/zij bestaat wel alleen je zal nooit merken of hij/zij het nou wel echt is. Aangezien
1) Als je op iemand verliefd bent, dan kan je er vanuit gaan dat hij/zij een perfect partner is.
2) Liefde maakt blind, dus je ziet veel minder snel andere mensen staan die eventueel ook allmost perfect of nog beter zijn.
Conclusie --> Diegene waar je op verliefd bent, komt voor jou persoonlijk het dichtst in de buurt van wat jij als perfect partner ziet. Dus in principe is hij/zij perfect, maar OF dat ook zo is zal je dus nooit weten....want het enige wat je weet is dat er ERGENS waarschijnlijk een perfect partner voor je is, maar WIE dat is, dat zal je nooit weten.

Greetz,

Liam

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 02:13 schreef Liam_xi het volgende:
Communicatie is belangrijk, maar zoals baantje al zei, het begint altijd met de universele ik vind hem/haar leuk houding, aka lichaamshouding. Maar toch denk ik dat, daarna, als je elkaar beter leert kennen via (mondelinge) communicatie, dat je best op iemand af kan ketsen doordat hij/zij een totaal niet bij je karakter past, want een karakter van iemand kan je niet aan zijn lichaamshouding zien.
mee eens :)
Op donderdag 23 augustus 2001 02:13 schreef Liam_xi nog wat:
taalbarriere is best groot hoor, in een relatie, lijkt mij. Want als je de hele dag langs elkaar heen lult, of je kan alleen oppervlakkig lullen in een taal, dan zal je relatie niet lang duren omdat het gewoon niet interresant is dan.
Nou, dat denk ik toch niet helemaal, de taalbarriere kan idd best groot zijn, maar mensen hebben over het algemeen best de ability om snel dingen op te pikken, hetzij in een andere taal. Dus ik denk dat je net zo snel van elkaar leert als dat je elkaar leert kennen.

dit is misschien een beetje offtopic, maar je hebt tegenwoordig toch ook van die technische snufjes die ze op tv gebruiken. Zo'n oordopje die razendsnel vertaalt voor je en het in jouw eigen taal uitspreekt.
Plus daar komt nog bij dat bijna iedereen toch wel engels kan. althans de meeste dan. (al is het maar de bekende, i love you).

greetz en succes met je 2e deel. ;)

Verwijderd

Toeval. Niks voorbestemd, niks perfecte partner.

Er zijn duizenden andere waar iemand zich tot aangetrokken kan voelen. Met wie je trouwt ligt aan: het juiste moment, de juiste plek, etc, etc...

• Liam

Liam

Baantje --> Je relatie met je perfect one (of allmost perfect one?) gaat meestal verder dan in het engels I love you tegen elkaar te zeggen, dat is stage 1, als je de rest van je leven met elkaar wil doorbrengen zal je toch wat meer diepgaand moeten gaan pik, en iedereen kan engels ja, maar
dat betekend niet dat je dingen die je in je eigen taal wel onder woorden kan brengen, dat je die OOK in een andere taal, in dit geval engels ook onder woorden kan brengen. Grapjes en woordspelingen zijn bijvoorbeeld heel moeilijk te vertalen.... enne je zal toch echt samen een soort taal maken. Engels/frans/duits/whatever , zolang je elkaar redelijk verstaat ok, maar echt makkelijker wordt het er niet door, als je iemand zou treffen met de zelfde kwaliteiten (aka een allmost perfect partner nr2. die je ineens gevonden hebt) maar hij zij praat nederlands (of je eigen taal) is hij/zij dus automatisch een betere partner omdat je je daar beter bij kan uitdrukken. Lijkt mij dan he.
Greetzzm
Liam

• Liam

Liam

Agijsbro --> voorbestemd ?? Waar haal je dat woord vandaan
dat staat niet eens in de topic... je perfecte partner hoeft toch niet voor jou bestemd zijn, je hebt namelijk toch nooit een idee of je hem/haar tegen komt, dus hoe kan hij/zij dan ooit voorbestemd zijn?? En je perfecte partner zal wel degelijk bestaan, dat kan niet anders, met 6 miljard mensen is er altijd wel eentje perfect. En als jij je 'aangetrokken voelt' tot iemand, dan betekent dat niet dat het je perfecte of je allmost perfect partner is, nee dan mag je hem/haar gewoon graag, dat is niet hetzelfde als verliefd zijn op, en wat betreft die duizenden waar jij het over hebt, ja die zijn er tuurlijk zijn die er, hangt er maar vanaf hoe kieskeurig je bent, als jouw perfecte vriendin alleen maar blond haar hoeft te hebben, nou hoeveel zijn er dan wel niet? Maar over het algemeen gaat het net iets veder dan blond haar, en is het ook iets met denkwijze en elkaar aan kunnen voelen, lijkt me, dus dan worden het er ineens een heel stuk minder. En juiste plaats, juiste tijd, tja, dat is dus toeval, het is toeval als je een partner tegenkomt die goed bij je past (aka allmost perfect is). Maar het is geen toeval dat ze bestaan, lijkt me.
anyway, respond..
Greetz
Liam

Verwijderd

Ik snap niet waar mensen het idee krijgen dat je maar met 1 partner samen kan/wil zijn? In de natuur komt dit praktisch nooit voor.
Het is helaas een overblijfsel uit de vroegere christelijke tijd, waar je maar met 1 partner mocht wezen. Naar mijn idee bestaan er geen monogame relaties. Mensen (=dieren) zijn van natura polygaam.
Iedereen wil wel eens met iemand anders een relatie hebben, de bedoeling van een relatie is de voortplanting en dat wil iedereen altijd met de perfekte persoon. Logisch want dat is de natuurlijke selectie, zo ontstaan een sterker persoon.
Altijd ben je wel opzoek naar een beter persoon waarmee je een relatie kan beginnen. Trouwen vind ik ook onzin, dat kom je ook niet tegen in de natuur en is helaas ook een overblijfsel van de christelijke geschiedenis en je kan ook zo iemand een belofte geven om niet meer van elkaar te scheiden, mocht je dat op dat moment willen.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-01 23:12
Een reden waaarom ik niet geloof in de perfecte partner is: in 80 procent van de gevallen woont deze perfecte partner minder dan 10 km van jou vandaan. Of er is boven iemand heel ingenieus bezig met plannen of er zijn meer perfecte partners.

Verwijderd

Ik denk niet dat The One Perfect Partner bestaat, simpelweg omdat ik niet geloof in het perfect en dus volmaakt zijn van wat dan ook. Er is natuurlik wel een meest perfect partner, die dan het dichts bij de perfectheid in de buurt komt. Maar de kans is nihil dat je daar ooit een relatie mee krijgt omdat er ook factoren zijn als gelegenheid, afstand, etc... Plus dat je er op een gegeven moment van overtuigt zal zijn de je de meest perfecte partner hebt gevonden, waarna er dus geen nood meer zal zijn verder te zoeken. Maar ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit die overtuiging van meest perfecte partner zal berijken. (hoewel dat mischien vanzelf wel zou gebeuren omdat deze maatschappij je daar zo vreselijk indrukt)
Je zult dus ook nooit weten of je jouw meest perfecte partner hebt gevonden, ervan uitgaande dat je 1) niet alle mensen op aarde kunt kennen 2) niet je partner tot in het kleinste detail kunt kennen.
Reacties graag...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 11:59 schreef IVS een mooie verwoording van wat er eigenlijk al gezegd is:
Je zult dus ook nooit weten of je jouw meest perfecte partner hebt gevonden, ervan uitgaande dat je 1) niet alle mensen op aarde kunt kennen 2) niet je partner tot in het kleinste detail kunt kennen.
Reacties graag...
;) -->
Op donderdag 23 augustus 2001 02:03 schreef ik het volgende:
Hoe weet je idd of jouw partner DE ware is?
Dat zal je nooit kunnen weten.. waarom niet? omdat je dan simpelweg al je 'almost perfect partners' persoonlijk zou moeten kennen om zo de verschillen ertussenuit te halen, zodat jij weet welke het 'meest' perfect is.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De perfecte partner bestaat niet. En zelfs al zou die bestaan, dan nog is dat geen garantie voor een geslaagde relatie.

In den beginne wordt je verliefd - en verliefdheid kan inderdaad op het eerste gezicht zijn, of het kan groeien. Verliefdheid gaat op den duur weg (bij sommigen sneller dan bij anderen) en wordt vervangen door liefde. Verliefdheid brengt mensen bij elkaar, liefde houdt ze bij elkaar.

Liefde kan in principe groeien tussen twee willekeurige personen, maar er is een factor nodig die ze in eerste instantie bij elkaar brengt, en die factor is, in onze moderne maatschappij, verliefdheid. Vroeger was dat het gearrangeerde huwelijk.

Ik was smoorverliefd op mijn vriendin, en zij ook op mij. Dat heeft ons bij elkaar gebracht. Het kwam niet meteen, trouwens. We hebben elkaar eerst een aantal keer gezien op het werk voordat de vonk oversloeg. En het was ook niet meteen een heftige verliefdheid - het groeide. Nu zijn bijna twee jaar later, we wonen sinds een week samen, en van de verliefdheid is nog steeds wel wat over, vooral op romantische momenten is dat te voelen, nog net zo hevig als toen, maar in het dagelijks leven niet. Dan is er de liefde die ondertussen gegroeid is. En liefde is een heel ander gevoel dan verliefdheid.

Of je verliefd op iemand wordt ligt aan een heleboel onder andere chemische factoren. Ook de heftigheid en de duur van die verliefdheid variëren heel erg. Als mensen eenmaal door verliefdheid bij elkaar gebracht zijn, moeten ze zich aan elkaar aanpassen, aan elkaar gewend raken, er moet liefde groeien. Als de verliefdheid, die grote aantrekkingskracht, afneemt, moet er voldoende aantrekkingskracht door andere dingen zijn om bij elkaar te blijven, anders drijf je weer uitelkaar.

Er kan best een persoon zijn met wie je perfect zou kunnen samenleven omdat je perfect bij hem of haar past, maar als er geen verliefdheid of andere omstandigheid is om je bij elkaar te brengen, zal er niets ontstaan. En het kan ook zijn dat een persoon waar je smoorverliefd op wordt verder totaal niet bij je past. En dan is er nog alles ertussenin.

Verliefdheid is tijdelijk, liefde is voor altijd.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Liam

Liam

sjorsie --> Ik denk niet dat het iets te maken heeft met monogaam of niet, iedereen zou wel eens een andere relatie willen, maar hoeveel mensen doen dat? In onze hedendaagse maatschappij wordt vreemdgaan nog steeds afgekeurt, ook zal zou het dan een christelijk overblijfsel zijn, het zit wel nog in onze maatschapij als een waarde. Net als trouwen, in principe is het natuurlijk helemaal niet nodig, maar het feit dat je getrouwd bent maakt sommige mensen toch echt gelukkiger, kijk maar hoe lang homo's enzo ervoor hebben willen vechten dat het burgelijk huwelijk ook toestond dat ze met z'n tweeen konden trouwen? Het is gewoon iets aparts,
wat er nou eenmaal bijhoort. Het is niet verplicht ofzo, je hoeft je er niet aan te houden, onze dat je getrouwd bent kan je ook prima leven en een prima relatie hebben, no problemo, maar vroeg of laat gaat iedereen er wel eens over denken lijkt me. En de natuurlijke selectie waar jij het over hebt, is inderdaad zo, je zoekt naar de beste persoon (onbewust) zodat jou genen meer kans op overleven hebben, zo is het bij leeuwen normaal dat een leeuw baby-leeuwtjes van andere leeuwen dood, zodat zijn nageslacht meer kans heeft om te overleven. Mensen zijn dan wel dieren, maar wel hoog ontwikkelde, en ik denk dus daarom dat de natuurlijke selectie bij ons er nog wel is, maar veel minder sterk als bij 'echte' dieren.
greetz
Liam

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:23

koboy

Heb een idee voor een icon

De perfecte partner vindt je niet, die bestaat ook niet, maar die "kweek" je. Net zoals je je perfecte computer ook niet even bij Dixons ofzo vindt, maar naar smaak samenstelt en tweakt, zou je het ook bij een partner kunnen zien.

Je raakt/bent tot elkaar aangetrokken, en start een relatie. Vervolgens begint er een niet eindigend proces van geven en nemen. Hierbij veranderen de partners, en groeien naar elkaar toe.

Dit is natuurlijk een beeje ideale situatie, en als het geven en nemen niet goed werkt loopt een relatie in de soep....

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op donderdag 23 augustus 2001 16:33 schreef Liam_xi het volgende:
In onze hedendaagse maatschappij wordt vreemdgaan nog steeds afgekeurt, ook zal zou het dan een christelijk overblijfsel zijn, het zit wel nog in onze maatschapij als een waarde.
Laatst op Discovery nog een programma over gezien *D

Wat een man van een vrouw wil is vrij duidelijk: Dat ze zijn kinderen krijgt. En in principe is biologisch gezien voordelig voor een man om meerdere partners te hebben. Jouw DNA wordt dan immers effectiever doorgegeven. Maar er zit ook voordeel in om bij één bepaalde vrouw te blijven om zo je eigen kinderen op te kunnen voeden om ze een betere kans in het leven te geven.

Wat een vrouw van een man wil is tweeslachtig. Eenerzijds wil ze een man met goede genen, zodat haar kinderen sterk en gezond zijn. Anderzijds wil ze een man die trouw is zodat ze hem helpt haar kinderen op te voeden - of dat nou zijn eigen kinderen zijn of niet.

Mannen hebben dus de neiging om vreemd te gaan om zijn DNA effectiever door te geven, en vrouwen hebben de neiging om vreemd te gaan om haar kinderen betere genen te geven dan de man waarmee ze samenleeft hen kan geven. Dat een man een slippertje begaat wordt ook meestal door vrouwen wel vergeven, zolang hij maar bij haar blijft om haar te helpen haar kinderen op te voeden. Een man vindt het veel erger als zijn vrouw een slippertje begaat - er bestaat dan immers het risico dat hij energie steekt in het opvoeden van een kind dat helemaal geen genen van hemzelf heeft, wat dus biologisch gezien weggegooide moeite is. Anderzijds vind een vrouw het weer veel erger als haar man met een andere vrouw een emotionele relatie aangaat - dat is namelijk een bedreiging voor de vastigheid van de relatie.

Wat een vrouw van een man wil is dus een emotionele relatie. Zij zal het heel erg vinden als een man emotioneel vreemd gaat, en minder erg als hij sexueel vreemd gaat, zolang hij maar geen emotionele banden met die ander aangaat. Een man wil van een vrouw vooral een sexuele relatie. Hij zal het veel erger vinden als zijn vrouw sexueel vreemdgaat dan als zij emotioneel vreemdgaat.

Mijn vriendin vind het ook duidelijk niet zo van gecharmeerd dat ik een vrouwelijke boezemvriend heb. Ik heb helemaal geen sexuele of romantische relatie met haar - nooit gehad en zou ik ook niet willen, en dat is wederzijds - maar we praten veel met elkaar, en hebben elkaar door emotioneel moeilijke perioden geholpen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Topicstarter
conclusie:

ONemotioneel vreemdgaan voor mannen (dus alleen voor sex) moet geaccepteerd worden.

Mjah, daar kan ik wel mee leven. :) :P *D

Verwijderd

Mijn 'perfecte' partner is iemand die me blijft verrassen (op een positieve manier dan!) en enthousiasmeren (jeeez wat een woord). Als ik weet dat iemand mijn perfecte partner is, dan weet ik dus ook dat ze me gaat verrassen en enthousiasmeren, lol is er dus vanaf, ze is voorspelbaar, dus is ze mijn perfecte partner niet meer. Beetje paradoxaal :)

Verwijderd

Natuurlijk bestaat de perfecte partner, je moet hem/haar alleen in vitro laten maken in een lab.
Nee het is onzinnig om te zeggen dat er een perfecte partner bestaat. Dat betekent dat ALLE genen precies zo zijn zoals jij dat zou willen. En het kan nooit zo zijn dat 2 mensen EXACT elkaars genen eisen, want dat is DE eis van een 'perfecte' relatie.
Maar dat is de wetenschappelijke benadering :).
Misschien leuk onderwerp voor de blind date van de toekomst.

Verwijderd

Ja lijkt me lachen voor een blind date!

Zie dit scenario:

Als er dan een perfecte partner zou bestaan, dan zou er ook een soort van formule moeten bestaan deze perfecte partners te lokaliseren.
Dus dat je dan aan de hand van iemands DNA en gebruik van die formule kan berekenen welk ander DNA de perfecte partner voor je is. En dat vervolgens dus iedereen op de wereld zijn DNA in een databank heeft zitten die gekoppelt is aan persoonlijke gegevens.
Dan is het dus een kwestie van DNA + formule en HOPPA!
Rolt er zo een naam en adresje uit de printer. *D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
<N.B. thread niet aand8ig gelezen>

Perfecte partners bestaan niet. Er is geen reden waarom dat zo zou zijn.
Je moet het doen met degene die er het dichtst bij komt :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Liam

Liam

C.P. --> Jup, zover waren we al, alleen een allmost perfect partner bestaat.
Reyn_Eaglestorm -> Volgens mij heb ik hetzelfde programma gekeken als jou, was het ook niet daarom dat een vrouw een "geheime" eisprong heeft, zodat de man niet precies weet wanneer ze vruchtbaar is. Bavianenvrouwtjes b.v. laten zien wanneer ze vruchtbaar zijn, vrouwen (mensen dus) niet, en daarom zal de man langer bij haar moeten blijven, truukje van moeder natuur dat al best oud schijnt te zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 02:45 schreef Mephistopheles het volgende:
Zie dit scenario:

Als er dan een perfecte partner zou bestaan, dan zou er ook een soort van formule moeten bestaan deze perfecte partners te lokaliseren.
Dus dat je dan aan de hand van iemands DNA en gebruik van die formule kan berekenen welk ander DNA de perfecte partner voor je is. En dat vervolgens dus iedereen op de wereld zijn DNA in een databank heeft zitten die gekoppelt is aan persoonlijke gegevens.
Dan is het dus een kwestie van DNA + formule en HOPPA!
Rolt er zo een naam en adresje uit de printer. *D
Nee lijkt me niks, en bepaalt je DNA je karakter? je kan dan wel qua DNA misschien bij elkaar passen. OOk de woonomgeving waarin je opgegroeid bent heeft er veel mee te maken. Dus allemaal leuk die gespeculeerde situaties, maar ik zou het zelf nooit zo willen (als het zou kunnen).
Spontaniteit is toch veel leuker. En niet dat je dus bijv: in het vliegtuig/taxi/bus/trein stapt met het idee, ik ga nu mijn toekomstige partner ontmoeten, nou leuk zeg.. not.

liam_xi:
Dat van die truck van moeder natuur dat ze een ' geheime' eisprong zouden hebben is dat echt zo? want volgens mij maak dat nu echt niet zoveel meer uit hoor, het zou dan hoogstens een maandje schelen of zo. Dus daar hoeven ze het ook niet meer voor te doen.

greetz y'all

Verwijderd

Je hebt ook helemaal gelijk. Als dit inderdaad zou kunnen dan betekent dat het eind van de wereld!

Maar het blijft gewoon lachen af en toe je fantasie de vrije loop te geven. :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 schreef baantje het volgende:
Spontaniteit is toch veel leuker. En niet dat je dus bijv: in het vliegtuig/taxi/bus/trein stapt met het idee, ik ga nu mijn toekomstige partner ontmoeten, nou leuk zeg.. not.
Ben ik het volkomen mee eens, trouwens er moet toch ook nog altijd wat aan de 'jacht' op een leuke meid/jongen blijven. :9 Je moet je er wel een beetje moeite voor doen.
Wie hard werkt, zal goed oogsten! (iz dat eigenlijk wel een sprkw?)

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:08 schreef JDMorpheuS het volgende:
Ben ik het volkomen mee eens, trouwens er moet toch ook nog altijd wat aan de 'jacht' op een leuke meid/jongen blijven. :9 Je moet je er wel een beetje moeite voor doen.
Wie hard werkt, zal goed oogsten! (iz dat eigenlijk wel een sprkw?)
Mijn ervaring is anders... Mensen die hard werken krijgen wel veel partners, maar die relaties duren meestal niet erg lang.

Ik was niet actief aan het zoeken - ik keek wel wat rond natuurlijk, maar was niet echt op jacht ofzo. Mijn vriendin was zelfs actief NIET aan het zoeken - ze wilde elke relatie vermijden. Ze wilde gewoon werken, genoeg geld verdienen om naar Frankrijk terug te gaan. En toch vonden we elkaar.

Pagina: 1