Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamkaastosti070
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-02-2022
Ik heb onlangs de 1440p gaming setup van de januari BBG gekocht. Bij de eerste test na het in elkaar zetten startte hij op, en gingen alle fans e.d. draaien. Toen verplaatst naar de werkkamer. Echter wil het systeem nu niet meer volledig opstarten. Het DRAM led van de EZ debug brandt oranje. Ik heb al van alles geprobeerd om het op te lossen, het geheugen in de verschillende slots, BIOS flash update, CPU opnieuw erin, batterij reset, maar het resultaat blijft hetzelfde. Als hij aanstaat en ik druk op de reset knop, dan brandt het LED van de CPU debug rood.

Het viel me ook op dat het geheugen op de website van MSI niet als compatible staat genoteerd, kan dit kloppen en moet ik ander geheugen aanschaffen? Of wat kan nog meer het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:24
Zit de 8 pin cpu voeding er goed in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:05
Post eens specs(alles type merk,ect) van je pc en maak eens een paar foto’s van de binnenkant van de kast,hoe alles zit.

Maakt het wat makkelijker om je te helpen vandaar🙂

[ Voor 27% gewijzigd door freaky35 op 05-02-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamkaastosti070
De specs zijn zoals aangegeven, exact de setup van de BBG van januari. Het vervangen van de CPU kabel lijkt het inmiddels opgelost te hebben, het lampje blijft nu echter nog hangen bij "boot". Ik heb dus een M.2 SSD geïnstalleerd,, waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:24
Kom je in het BIOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:05
Je hebt al wel windows geinstaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamkaastosti070
Ik zal hem nu eens aan m'n monitor koppelen ;) ... Eerste keer dat ik alles zelf in elkaar zet,, maar wordt vervolgd!
Pagina: 1