Toon posts:

Nieuwe setup start niet volledig op

Pagina: 1
Acties:

• hamkaastosti070
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-02-2022
Ik heb onlangs de 1440p gaming setup van de januari BBG gekocht. Bij de eerste test na het in elkaar zetten startte hij op, en gingen alle fans e.d. draaien. Toen verplaatst naar de werkkamer. Echter wil het systeem nu niet meer volledig opstarten. Het DRAM led van de EZ debug brandt oranje. Ik heb al van alles geprobeerd om het op te lossen, het geheugen in de verschillende slots, BIOS flash update, CPU opnieuw erin, batterij reset, maar het resultaat blijft hetzelfde. Als hij aanstaat en ik druk op de reset knop, dan brandt het LED van de CPU debug rood.

Het viel me ook op dat het geheugen op de website van MSI niet als compatible staat genoteerd, kan dit kloppen en moet ik ander geheugen aanschaffen? Of wat kan nog meer het probleem zijn?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Zit de 8 pin cpu voeding er goed in?

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Post eens specs(alles type merk,ect) van je pc en maak eens een paar foto’s van de binnenkant van de kast,hoe alles zit.

Maakt het wat makkelijker om je te helpen vandaar🙂

[Voor 27% gewijzigd door freaky35 op 05-02-2022 22:05]

• hamkaastosti070
De specs zijn zoals aangegeven, exact de setup van de BBG van januari. Het vervangen van de CPU kabel lijkt het inmiddels opgelost te hebben, het lampje blijft nu echter nog hangen bij "boot". Ik heb dus een M.2 SSD geïnstalleerd,, waar kan dit aan liggen?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Kom je in het BIOS?

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Je hebt al wel windows geinstaleerd?

• hamkaastosti070
Ik zal hem nu eens aan m'n monitor koppelen ;) ... Eerste keer dat ik alles zelf in elkaar zet,, maar wordt vervolgd!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee