Toon posts:

'Google wil Stadia opdoeken

Pagina: 1
Acties:

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:15
nieuws: 'Google wil Stadia opdoeken en omvormen tot Stream, een service voor ...

@YannickSpinner

Is er enige onderbouwing die de term opdoeken rechtvaardigt, want geen van de bronnen geeft dit aan.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:54
Volgens mij gaat het gelinkte business insider artikel erover, maar ik heb geen toegang. Als dat een vertaalde quote uit dat artikel is, is de titel, met de "quotations" imo correct.

Met het track record van Google heb je ook wel enige onderbouwing. Velen dachten al voor launch dat stadia op termijn toegevoegd gaat worden aan de lange lijst op
https://killedbygoogle.com/
De ontwikkelingen sinds launch lijken ook die richting op te wijzen.
Ikzelf verwacht voor 2025.

[Voor 62% gewijzigd door eL_Jay op 05-02-2022 17:24]

• Groningerkoek
eL_Jay schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 17:22:
Volgens mij gaat het gelinkte business insider artikel erover, maar ik heb geen toegang. Als dat een vertaalde quote uit dat artikel is, is de titel, met de "quotations" imo correct.

Met het track record van Google heb je ook wel enige onderbouwing. Velen dachten al voor launch dat stadia op termijn toegevoegd gaat worden aan de lange lijst op
Het artikel (wat ik ook niet kan lezen) benoemt in de titel "Salvage", en dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van opdoeken.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

eL_Jay schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 17:22:

Kan het "Google vermoordt toch alles" onder het nieuwsartikel blijven? Dan kan er ook gepast op dergelijke reacties worden gemodereerd.

Ontopic: Stadia lijkt inderdaad niet gedood noch beëindigd te worden, men lijkt alleen de onderliggende tech te willen renamen (Google Stream) en whitelabelen, waardoor andere aanbieders de rekenkracht kunnen huren, en daar zelf hun eigen marketplace met games en abonnementen op aanbieden. Zie bijvoorbeeld https://www.msn.com/en-us...n-your-peloton/ar-AATtTPO.

Of en zo ja hoe Stadia hierbij de nek omgedraaid gaat worden, lijkt nog niemand te weten.

I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• Groningerkoek
En dan nog afvragen waarom we dit soort discussies op de FP voeren :P

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:43

Hayte

Nieuwsredacteur
De kop is aangepast, bedankt voor het melden :)

• timkorfage
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22-11-2022
Ik heb keurig mijn geld terug gekregen van google voor de aankoop van mijn spellen. Helaas is er alleen een deel van mijn geld omgezet in google play tegoed (toentertijd gehaald voor aankopen van spellen). Nu heb ik daar natuurlijk niks meer aan. Kan ik dit nog op een manier omzetten?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:32

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
@timkorfage welkom op Tweakers. Ik zou die vraag even in het juiste deel van het forum stellen, dit topic is bedoeld voor feedback aan de redactie. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee