Langzaam aan ben ik mij aan het oriënteren om zonnepanelen op mijn dak te gaan laten leggen. Er zit op het dak op het zuid westen een rookgasafvoer die mij één of misschien wel twee panelen gaat kosten. Zonde natuurlijk!
Nu is het interessante dat op het dak zelf ook een joekel van rookgasafvoer zit. In de cv ruimte kun je ook zien dat deze pijpen naar de cv lopen maar niet gebruikt worden. Ik woon er overigens pas twee jaar en dit is nog van "voor mijn tijd".
Mijn vermoeden is dat dit vast een reden gedaan is maar wellicht was die reden wel "omdat dit het makkelijkste was"? Of misschien zijn er wel andere regels sinds de bouw in 1994 gekomen mbt rookgasafvoer? Wat denken jullie?
Aangezien foto's meer zeggen dan woorden:
:strip_exif()/f/image/CMcyk1W741gaj1V6SSmIBCTY.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is het interessante dat op het dak zelf ook een joekel van rookgasafvoer zit. In de cv ruimte kun je ook zien dat deze pijpen naar de cv lopen maar niet gebruikt worden. Ik woon er overigens pas twee jaar en dit is nog van "voor mijn tijd".
Mijn vermoeden is dat dit vast een reden gedaan is maar wellicht was die reden wel "omdat dit het makkelijkste was"? Of misschien zijn er wel andere regels sinds de bouw in 1994 gekomen mbt rookgasafvoer? Wat denken jullie?
Aangezien foto's meer zeggen dan woorden:
:strip_exif()/f/image/CMcyk1W741gaj1V6SSmIBCTY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52PRlwcVjJMmYMzYcZBWEs4U.jpg?f=fotoalbum_large)