Test
[ Voor 99% gewijzigd door juuulv3 op 16-04-2025 09:42 ]
[ Voor 99% gewijzigd door juuulv3 op 16-04-2025 09:42 ]
[ Voor 15% gewijzigd door DjVe op 05-02-2022 19:12 ]
Wise enough to play the fool
Alles kan stuk.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
nope, groot risoco dat je de ondergrond beschadigd (als het gelijmd is...) als het van die zelfklevende is, valt het misschien nog mee...Makkelijk schreef op zondag 6 februari 2022 @ 01:53:
Bij plak pvc moet loshalen van 1 vloerdeel toch vrij eenvoudig gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Japidoff op 06-02-2022 03:29 ]
gang is alles
Volgens mijn vloerenlegger kon je het betreffende stuk gewoon opwarmen tot de lijm zacht is en dan zonder schade verwijderen/vervangen.Japidoff schreef op zondag 6 februari 2022 @ 03:26:
[...]
nope, groot risoco dat je de ondergrond beschadigd (als het gelijmd is...) als het van die zelfklevende is, valt het misschien nog mee...
ja, dat klinkt inderdaad heel makkelijk! heb je het wel eens geprobeerd?Koptelefoontje schreef op zondag 6 februari 2022 @ 07:54:
[...]
Volgens mijn vloerenlegger kon je het betreffende stuk gewoon opwarmen tot de lijm zacht is en dan zonder schade verwijderen/vervangen.
gang is alles
Als tip kreeg ik mee om dat opwarmen te doen met een goede haardroger.Koptelefoontje schreef op zondag 6 februari 2022 @ 07:54:
[...]
Volgens mijn vloerenlegger kon je het betreffende stuk gewoon opwarmen tot de lijm zacht is en dan zonder schade verwijderen/vervangen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pietervs op 06-02-2022 12:26 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
404 Signature not found
Nooit geprobeerd, inderdaad geen idee hoe makkelijk dit is! Maar als ik jouw reactie zo lees dan valt dat dus tegen?Japidoff schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:05:
[...]
ja, dat klinkt inderdaad heel makkelijk! heb je het wel eens geprobeerd?
@juuulv3 mocht je het zelf willen proberen, misschien handig ff te oefenen op een plekje uit zicht...
Klopt hier ook... gewoon met een verwarmer opwarmen en je haalt het er zo uit!balfnl schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:39:
Wij hebben al een paar keer delen van onze gelijmde pvc vloer laten vervangen en het loshalen van de geplakte delen leek inderdaad heel makkelijk te gaan. Gewoon iets van een föhn erop en gaan.
Kun je gewoon los föhnen zo’n strook.Japidoff schreef op zondag 6 februari 2022 @ 03:26:
[...]
nope, groot risoco dat je de ondergrond beschadigd (als het gelijmd is...) als het van die zelfklevende is, valt het misschien nog mee...
het linker deel lijk aardig recht, en daarna lijkt hij af te buigen, klopt dat?
hoe loopt de "rand" door de ruimte heen? zou je eens een plattegrondje kunnen schetsen?
en zelf gelegd? of laten doen?
en als je het hebt laten doen, systeemvloer en pvc door hetzelfde bedrijf?
sowieso handig om je leverancier(s) hiervan op de hoogte te brengen!
en ik denk dat je eurocol bedoelt? welk product dan?
wat is het merk/type van de pvc vloer?
merk en type van de systeemvloer?
gang is alles
Ja kan altijd gebeuren, was wss de vloer niet goed schoon waardoor de egaline niet super hecht.. maar dat kan je repareren en weer plakken dan.. tis sowieso een stak makkelijker dan met klik, daar mag je de helft eruit halenJapidoff schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:11:
nou goed, het kan dus met een beetje mazzel blijkbaar goed.
ik heb serieus bij mij in de keuken een stukje egalisatie kunnen repareren, en een vloerenlegger die dezelfde ervaring heeft..
maargoed, met 3 of 4 tegen 1, zou het dus best een goeie optie kunnen zijn..
nu nog hopen dat de TS nog terugkomt om misschien wat vragen te beantwoorden of de oplossing terug te koppelen!
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq