Toon posts:

yamaha RX-V479 krijgt geen netwerkradio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarjovV
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-02-2022
Mijn vraag
...
via bluetooth kan ik de receiver wel vinden en spotify gebruiken, via wifi niet

het eerste wat we gedaan hebben is een update ( denk dat dat gelukt is)
wachtwoord voor wifi ingevuld en daar staat bij ready.

bij netradio blijft staan please wait.
de yamaha app op de telefoon blijft ook op demo mode staan.

ik heb deze vraag eerder vandaag vandaag gesteld maar de moderiter heeft die gesloten omdat ik de vraag niet duidelijk had gesteld.
Sorry, ik ben een leek en probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en hoop op een makkelijke uitleg als oplossing

...

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:34
Welek radiodienst zit er in deze receiver, is dat vTuner, airable.radio, is het TuneIn of is het nu nog iets anders? Zie: https://nl.yamaha.com/nl/..._access_issues/index.html

• MarjovV
waar kan ik de vinden welke radiodienst erin zit?

• MarjovV
gevonden Vtuner maar in u link staat de rx-v479 niet tussen.
Ook de favoriten waar ze in u link over schrijven kunnen we niet aan.

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:01
Het lijkt er op als ik het goed lees dat jouw receiver dus nu via https://www.airablenow.com/ de muziek ontvangt. Steek daar je licht eens op. zelf geen Yamaha dus kan je wat dat betreft ook niet verder helpen.

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46
MarjovV schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:43:
Mijn vraag
...
via bluetooth kan ik de receiver wel vinden en spotify gebruiken, via wifi niet

het eerste wat we gedaan hebben is een update ( denk dat dat gelukt is)
wachtwoord voor wifi ingevuld en daar staat bij ready.

bij netradio blijft staan please wait.
de yamaha app op de telefoon blijft ook op demo mode staan.

ik heb deze vraag eerder vandaag vandaag gesteld maar de moderiter heeft die gesloten omdat ik de vraag niet duidelijk had gesteld.
Sorry, ik ben een leek en probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en hoop op een makkelijke uitleg als oplossing

...
Dus met de Yamaha app op je telefoon die met dezelfde wifi verbonden is als de Yamaha, kun je deze niet vinden? Dan klinkt het toch als dat de reciever niet goed verbonden lijkt te zijn. Even netwerkkabel proberen als test?

• MarjovV
de internet kabel van het tv kastje gebruikt zodat het niet via wifi gaat maar ook dan krijg ik dat hij niet is.

Wat doe ik fout ?

ik dacht trouwens dat via spotify het wel te gebruiken was , maar ook dat niet.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Trek eens een kabel vanaf je modem (dus niet die van je tv kastje gebruiken) naar de yamaha.
Herstart modem, herstart yamaha. Wat gebeurt er dan?

Als je inlogt op je modem via de pc, zie je dan de yamaha versterker staan bij netwerkoverzicht?

Als laatste:
"Maar ook dan krijg ik dat hij niet is"
We willen je graag helpen, maar dat is op deze manier (halve zinnen, geen foutmeldingen, etc) erg erg lastig.

[Voor 25% gewijzigd door teacher op 11-02-2022 11:52]

Wise enough to play the fool

• MarjovV
hoe moet ik inloggen op de modem?

• MarjovV
kabel erin gedaan.

En wonder boven wonder we hebben weer NET radio !!

Maar wat moet ik nu doen?

de yamaha app staat nog op Demo ookal doe ik vernieuwen.

En hoe krijg ik de receiver weer draadloos?

• MarjovV
Update App doet heb ik ook weer aanwezig.

Nu heel graag nog hulp om het draadloos te krijgen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ok, kies opnieuw voor je draadloze netwerk en voer het wachtwoord opnieuw in. Het kan zomaar zijn dat je daar een foutje in gemaakt hebt. Controleer dat dus heel goed.

Ook hier kan je in het netwerkoverzicht van je modem contoleren of er een verbinding is met de yamaha (en "hoe log ik in op mijn modem" kunnen we niets mee, dat verschilt per merk/type modem; dus dat moet je zelf even uitzoeken).

[Voor 11% gewijzigd door teacher op 11-02-2022 12:52]

Wise enough to play the fool

• MarjovV
hallo allemaal.

weer meerdere pogingen gedaan om wireless te verbinden.
Helaas weet ik niet wat ik gedaan heb ( ben echt een grote leek) maar het werkt weer wireless.

Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken. Moet voor jullie tandenknarsend zijn geweest omdat het voor jullie "domme"vragen waren.

Nu moet ik nog gaan stoeien om het geluid van de tv weer via de boxen van de av tuner te krijgen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee