Toon posts:

yamaha RX-V479 krijgt geen netwerkradio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarjovV
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-02-2022
Mijn vraag
...
via bluetooth kan ik de receiver wel vinden en spotify gebruiken, via wifi niet

het eerste wat we gedaan hebben is een update ( denk dat dat gelukt is)
wachtwoord voor wifi ingevuld en daar staat bij ready.

bij netradio blijft staan please wait.
de yamaha app op de telefoon blijft ook op demo mode staan.

ik heb deze vraag eerder vandaag vandaag gesteld maar de moderiter heeft die gesloten omdat ik de vraag niet duidelijk had gesteld.
Sorry, ik ben een leek en probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en hoop op een makkelijke uitleg als oplossing

...

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:34
Welek radiodienst zit er in deze receiver, is dat vTuner, airable.radio, is het TuneIn of is het nu nog iets anders? Zie: https://nl.yamaha.com/nl/..._access_issues/index.html

• MarjovV
waar kan ik de vinden welke radiodienst erin zit?

• MarjovV
gevonden Vtuner maar in u link staat de rx-v479 niet tussen.
Ook de favoriten waar ze in u link over schrijven kunnen we niet aan.

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:01
Het lijkt er op als ik het goed lees dat jouw receiver dus nu via https://www.airablenow.com/ de muziek ontvangt. Steek daar je licht eens op. zelf geen Yamaha dus kan je wat dat betreft ook niet verder helpen.

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46
MarjovV schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:43:
Mijn vraag
...
via bluetooth kan ik de receiver wel vinden en spotify gebruiken, via wifi niet

het eerste wat we gedaan hebben is een update ( denk dat dat gelukt is)
wachtwoord voor wifi ingevuld en daar staat bij ready.

bij netradio blijft staan please wait.
de yamaha app op de telefoon blijft ook op demo mode staan.