Veance schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:59:
[Afbeelding]
nieuw kabeltje 2x USB-C gekocht en aangesloten met zelfde resultaat. Er zijn 2 USB-C aansluitingen achteraan op mijn mac, en dus beide eens uitgeprobeerd maar tevergeefs. T is ook het ene moment bij het andere. Op dit moment is het iets beter maar toen ik daarstraks naar systeemiunformatie wou navigeren koste me dat toch wel een volle minuut. Ik heb een printscreen genomen van mijn usb met al zijn gegevens. Misschien kan iemand daarop iets zien?
[Afbeelding]
Deze Mac moet gewoon nog normaal functioneren.
Vertel eens iets meer over je gebruik daarbij toen hij weer zo langzaam werd.
Heb je al eens de Apple Hardware test gedaan?
https://support.apple.com/nl-nl/HT202731
Gebruik je bijvoorbeeld het bijbehorende Apple toetsenbord en muis of andere randapparatuur?
Heb je zaken als Bluetooth uitgesloten? M.a.w. doet het probleem zich ook voor als het bekabeld is verbonden?
Hoe lang stond de Mac inmiddels aan? Welke programma's en taken draaiden er allemaal (op de achtergrond)?
Heb je hier ook last van bij een schone installatie dus zonder dat je er andere software of een backup van terugzet?
Zou zelf even een Backup maken en met een schone installatie van MacOS Ventura beginnen. Kijk dat een dagje of 2 aan en als je geen problemen hebt weet je dat het hem ergens anders in zit.