Als iemand die nog steeds gebruik maakt van G-Apps for Business, gaat het doek nu eindelijk vallen. Aangezien de tarieven die Google vraagt neerkomen op niet bepaald gezellige bedragen voor mijn domeinen en alle email accounts die er achter zitten, ben ik nu dus op zoek naar een betrouwbare hosting partij voor mijn email.
- email hosting
- bij voorkeur in EU
- In kunnen stromen door aanpassen MX records, zonder verplicht een domein af te nemen, of mijn bestaande domeinen van registrar te verhuizen (belangrijk, ze zitten goed waar ze zitten en heb geen zin in die geldklopperij)
- Overige hosting is niet relevant (draait thuis)
- betrouwbaar
- betaalbaar
Eventueel alternatief: store/forward achtig iets met SMTP relay zodat ik de mijn eigen mailserver kan draaien, maar niet afhankelijk ben van de betrouwbaarheid van mijn internet verbinding of problemen krijg met verzenden omdat je achter een ISP zit.
- email hosting
- bij voorkeur in EU
- In kunnen stromen door aanpassen MX records, zonder verplicht een domein af te nemen, of mijn bestaande domeinen van registrar te verhuizen (belangrijk, ze zitten goed waar ze zitten en heb geen zin in die geldklopperij)
- Overige hosting is niet relevant (draait thuis)
- betrouwbaar
- betaalbaar
Eventueel alternatief: store/forward achtig iets met SMTP relay zodat ik de mijn eigen mailserver kan draaien, maar niet afhankelijk ben van de betrouwbaarheid van mijn internet verbinding of problemen krijg met verzenden omdat je achter een ISP zit.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs