Link die altijd het belgische laatste LATE journaal laat zie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Ik zoek een link die altijd het Belgische laatste LATE journaal laat zien.
Dus op vrijdagmiddag wil ik dat die link de laatste journaal uitzending van de dag ervoor laat zien.
Het gaat om VRT nieuws.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, browser

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op de site.

Het is een beetje irritant want ik moet per jaar zo'n 4 tot 5 keer bij mijn vader -het is voor hem- op zijn laptop zaken wijzigen omdat ze zaken wijzigen bij de Belgische site. Ik kan nu de link die altijd het laatste late nieuws ziet nergens meer vinden.

Ik *DENK* Dat het deze is vanaf nu https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-journaal/
En dat hij gewoon zelf de meest recente moet selecteren.

Of een bookmarklet (Inmiddels gemaakt zie onder)

Als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag! _/-\o_

ed: Lijkt erop alsof je moet registreren om het te zien. Ik heb geprobeerd met wat online +32 nummers maar lukte niet. :/
Denk dat mijn pa een belgisch nummer moet bestellen. :(

Volgende link zal werken, moet je wel met de hand je bookmark editten.
Bookmarklet:
code:
1
javascript:void%20function(){function%20t(){var%20t=new%20Date;t.setDate(t.getDate()-1);var%20a=%22%22,n=%22%22,r=%22%22;a+=t.getFullYear(),r+=e(t.getMonth()+1),n+=e(t.getDate()),location.href=%22https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-journaal/%22+a+%22/het-journaal-het-journaal-19u-%22+a+r+n+%22/%22}function%20e(t){var%20e=String(t);return%20e.length%3C2%26%26(e=%220%22+e),e}t()}();

t.getDate()-1) is gisteren.
0 voor vandaag, -2 voor eergisteren.. etc.
+1 voor morgen. Veel geluk met die ;)

Je moet dus WEL eerst een account zien te scoren :( (Work in progress)

[ Voor 36% gewijzigd door MrMonkE op 04-02-2022 16:48 . Reden: Oorzaak mogelijk login vereiste en belgisch inwonerschap check + Toevoeging Bookmarklet ]

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:13

Rob310

kermisfanaat

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/

Moet je wel aanklikken vóórdat het nieuwe middag journaal begint want anders staat het laatste journaal van gisterenavond al 1x scrollen naar rechts.

Ik zie in jouw vermelde URL 'vrtnu' staan. Dat is te vergelijken met de 'npostart' alleen moet je voor de VRT nu altijd een inlog hebben. Het journaal is ook buiten die omgeving te bekijken zonder inlog-perikelen.

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Dank je @ron310.
Ik heb het hem gezegd dat hij voor 13:00 moet kijken. :)
Maar ik zoek nog steeds een 'killer-app' scenario.

Ik zit te denken over iets te schrijven dat de video download maar zo op het eerste oog zat dat aardig dichtgetimmerd. In elk geval niet zo simpel als een URL voor de video te kopiëren.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★