Instagram app wilt niet connecten met PayPal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorrisWayne
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18-02-2022
Goedemiddag iedereen,

Ik probeer al een aantal dagen tevergeefs via Instagram posts te promoten. Dit verloopt allemaal prima, totdat ik PayPal als betalingsmethode probeer toe te voegen. Wanneer ik doorgekoppeld wordt naar PayPal doe ik wat gevraagd wordt, totdat ik kan klikken op "akkoord en doorgaan." Daarna word ik naar een pagina herleid die me vertelt "Inhoud is momenteel niet beschikbaar." Screenshots zijn onderaan bijgevoegd.

Ik gebruik een Nokia 7+ met android 10

Ik heb via Facebook bedrijfsinstellingen alles geprobeerd wat me relevant zou lijken. M'n Instagram account is er aan gekoppeld, en ik heb een advertentieaccount gemaakt en vervolgens gekoppeld aan m'n Instagram account. Ook heb ik via m'n advertentieaccount en via Facebook Ads een betalingsmethode toegevoegd in de hoop dat dat iets zou oplossen, tevergeefs. Ik kan overigens wel via Facebook advertenties maken, maar dat is niet mijn doel.

Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er achter kom wat er mis gaat, en ik wil heel graag dat het lukt. Hopelijk weet iemand hier hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt, en een prettig weekend aan iedereen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-CpCFpDf4aa8nPBCWgo3JSunYY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wnk9sJf8tL8mcgCFlayGfgRQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLI4xVfiBN45rlO90lEQ2GyoxVU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/IRXnLMaxltQ9tYR1XfOszAlX.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxA4MI7sD0mduXfiyK9qW1yznvE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hWbELverQpHkyFx0un05lOgR.png?f=fotoalbum_tile

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MorrisWayne schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:10:
Ik zou vooral eens beginnen 't te proberen op een desktop / laptop. Verder: gebruik je een VPN of adblock/dnsblock/scriptblock o.i.d.?

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 04-02-2022 14:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorrisWayne
RobIII schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Ik zou vooral eens beginnen 't te proberen op een desktop / laptop. Verder: gebruik je een VPN of adblock/dnsblock/scriptblock o.i.d.?
Bedankt voor je antwoord! Helaas is het promoten van berichten zoals ik dat wil alleen mogelijk in de app. De app heeft mijn voorkeur omdat het simpeler is (als het werkt). Als er geen oplossing is zal ik me er inderdaad maar aan toegeven en het via de Meta Business Suite op mijn laptop doen. Ik gebruik geen VPN en ook geen blockers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
MorrisWayne schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:10:

Dat zal het probleem wel zijn. Grote kans dat dit soort functies allang kapot/danwel uit de app gesloopt zijn. Tijd om te upgraden naar iets gangbaars.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorrisWayne
warhamstr schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:22:
[...]

Dat zal het probleem wel zijn. Grote kans dat dit soort functies allang kapot/danwel uit de app gesloopt zijn. Tijd om te upgraden naar iets gangbaars.
Bedankt voor je antwoord! Dat is... jammer. Wel handig om te weten dat daar het probleem waarschijnlijk ligt. Thanks!

Edit: Een vriendin heeft hetzelfde probleem, en zij heeft android 12. Ik denk dat het probleem dus ergens anders ligt.

[ Voor 13% gewijzigd door MorrisWayne op 04-02-2022 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remconet
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-07-2022
Dit issue is nog steeds aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-06 22:33
En als je via de pc de betaalmethode toevoegd. Kan je het daarna ook niet gebruiken op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampboer
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik had precies hetzelfde probleem en heb de oplossing gevonden.
Mijn pagina op Instagram was een "makers" of "creators" account, je moet dit wijzigen naar "bedrijf" of "business" account. Hierna kun je probleemloos een betaalmethode kiezen, zelfs met ideal betalen.

Succes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

warhamstr schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:22:
Hoezo? Android 10 is toch zo oud nog niet? :? Met een usage van meer dan 20% (vergeleken met andere Android versies) en daarmee op de tweede plek staat, zou het een beetje raar zijn om Android 10 niet meer te supporten in elk geval. Bij een base van zo'n 3 miljard apparaten met Android, zit je met 20% daarvan op zo'n 600.000.000 miljoen apparaten, met 22% (wat het op het moment is) is dat dus zelfs nog wat meer. Ik denk niet dat je zoveel potentiële klanten zou willen uitsluiten.

[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 02-07-2022 18:23 ]

Pagina: 1