Ik heb een baan geaccepteerd bij een werkgever die in de VS gebaseerd is, maar volledig remote werkt. Ik kan kiezen hoe ik uitbetaald wil worden. Ik heb hier ook een adviseur voor ingeschakeld, maar ben benieuwd of er Tweakers zijn met een vergelijkbare situatie en/of waardevolle inzichten hebben
Ik kan ervoor kiezen om
Ik vraag mij nu af wat het voordeligst is. Ik hoor van verscheidene mensen dat het wellicht het voordeligst is om dit via een BV te factureren, anderen zeggen als ZZPer. Ik vind het lastig. Met name de BTW hakt er nogal in. Dan vraag ik me af of ik niet gewoon beter de payroll-optie kan nemen.
Bedankt!
Members only: De overeenkomst:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik kan ervoor kiezen om
- Zelf te factureren, met verder voorwaarden van een vaste werknemer met betrekking tot bijvoorbeeld vrije dagen
- In dienst te gaan bij Remote.com, een Professional Employer Organization die mij dan in Nederland in dienst neemt
Ik vraag mij nu af wat het voordeligst is. Ik hoor van verscheidene mensen dat het wellicht het voordeligst is om dit via een BV te factureren, anderen zeggen als ZZPer. Ik vind het lastig. Met name de BTW hakt er nogal in. Dan vraag ik me af of ik niet gewoon beter de payroll-optie kan nemen.
Bedankt!