Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:17
Ik begin behoorlijk wat usb-c apparaten te krijgen die in de avond opgeladen moeten worden. ipad pro, ipad mini oa

Ik zoek een lader die een aantal usbc ingangen heeft en nog wat usb a. Denk wel handig als hij snel laadt

Wil hem naast mijn bed hebben en 1tje beneden.

80 euro max (tenzij hoger echt beter is).

Macbook pro hoeft niet per se te laden hiermee maar zou mss handig zijn beneden. (macbook pro max 16 inch 2021)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-07 23:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik lees alleen dit:

Dit is de 'best looking' charger van het moment en ik heb er lang om moeten zoeken. De lader levert genoeg vermogen om een iPhone, een iPad of een MacBook snel te kunnen laden. Helaas is er een grote teleurstelling. Wanneer je meerdere Apple devices aan het laden bent, bijvoorbeeld 2 iPads of een iPad en een Macbook, dan schakelt de lader even een seconde uit op het moment dat een van de devices 100% geladen is. Op zich niet erg, maar zodra de lader dan weer inschakelt, dan geven alle devices een geluidsignaal om aan te geven dat ze worden geladen... dit gebeurt dan ongeveer iedere 30 seconden...
Ik weet niet hoe het bij andere merken is, maar voor Apple devices geldt dat je ze 's nachts aan de lader wilt hebben om dat het toestel dan backups en updates zal uitvoeren... Dat gaat nu dus niet want ik word gek van de geluiden en kan zo niet slapen... Helaas gaat de lader daarom terug! 5 sterren voor het design, maar nul sterren voor de functionaliteit, 2 sterren voor de moeite... 😃

Dat is niet handig naast. mijn bed? Of is dit een uitzondering?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@br00ky Laders en dergelijke doen we normaliter niet hier in CEA maar in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Sorry, @TweakerVincent voor het pingpongen maar ik verplaats het topic ook weer.

Ik verplaats het overigens enkel omdat er al de moeite genomen is door een Tweaker om inhoudelijk te reageren. Op basis van enkel de openingspost, zou ik het topic gesloten hebben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:59
@TweakerVincent Zou je niet beter alleen voor een type USB gaan in plaats van USB-C en USB-A samen? .
Redenering is dat ik meer laders zie met 1 type aansluiting dan lader met een mengsel van USB-C en USB-A.

Verder zie ik nu al 120 watt laders voorbijkomen bij Xiaomi telefoons bijvoorbeeld, dus de uitdaging zal zitten in hoeveel je tegelijk trekt op een poort en hoe het apparaat omgaat bij het minder stroom verkrijgen dan verwacht.

Daarnaast, heb je al naar een charging station gekeken zoals in dit artikel voorbeelden gegeven worden?
https://beebom.com/best-a...ons-for-multiple-devices/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Toevallig zelf gisteren deze besteld, komt morgen binnen.
pricewatch: Aukey PA-B6S USB / Dual USB-C Power Delivery Thuislader

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
swhnld schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:09:
@TweakerVincent Zou je niet beter alleen voor een type USB gaan in plaats van USB-C en USB-A samen? .
Redenering is dat ik meer laders zie met 1 type aansluiting dan lader met een mengsel van USB-C en USB-A.

Verder zie ik nu al 120 watt laders voorbijkomen bij Xiaomi telefoons bijvoorbeeld, dus de uitdaging zal zitten in hoeveel je tegelijk trekt op een poort en hoe het apparaat omgaat bij het minder stroom verkrijgen dan verwacht.

Daarnaast, heb je al naar een charging station gekeken zoals in dit artikel voorbeelden gegeven worden?
https://beebom.com/best-a...ons-for-multiple-devices/
Zo’n charging station is netjes! Nu echt een puinhoop bij mijn bed. interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ziet er ook goed uit, 90w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-07 16:55
TweakerVincent schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:13:
[...]

Ik lees alleen dit:

Dit is de 'best looking' charger van het moment en ik heb er lang om moeten zoeken. De lader levert genoeg vermogen om een iPhone, een iPad of een MacBook snel te kunnen laden. Helaas is er een grote teleurstelling. Wanneer je meerdere Apple devices aan het laden bent, bijvoorbeeld 2 iPads of een iPad en een Macbook, dan schakelt de lader even een seconde uit op het moment dat een van de devices 100% geladen is. Op zich niet erg, maar zodra de lader dan weer inschakelt, dan geven alle devices een geluidsignaal om aan te geven dat ze worden geladen... dit gebeurt dan ongeveer iedere 30 seconden...
Ik weet niet hoe het bij andere merken is, maar voor Apple devices geldt dat je ze 's nachts aan de lader wilt hebben om dat het toestel dan backups en updates zal uitvoeren... Dat gaat nu dus niet want ik word gek van de geluiden en kan zo niet slapen... Helaas gaat de lader daarom terug! 5 sterren voor het design, maar nul sterren voor de functionaliteit, 2 sterren voor de moeite... 😃

Dat is niet handig naast. mijn bed? Of is dit een uitzondering?
Als mijn iPhone of iPad op stil staan geven ze geen *Pling* als je ze aansluit op de lader (of de laad-cyclus start)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb Anker USB C snellader, PowerPort Atom III Slim 65W 4-poorts PIQ 3.0 sinds mijn iPhone 13p

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 04-02-2022 15:28 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
update

ik heb er 2 gekocht, 1 in feb. helaas is die nu al stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
thanks ga deze kopen :) Bevalt hij nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

TweakerVincent schreef op zondag 17 april 2022 @ 13:00:
[...]

thanks ga deze kopen :) Bevalt hij nog?
Jazeker!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-07 23:37
Balen dat de ugreen lader al gestopt is met werken. Heb zelf de lader al bijna een jaar zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Epep schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:31:
Balen dat de ugreen lader al gestopt is met werken. Heb zelf de lader al bijna een jaar zonder problemen.
Denk gewoon pech. Is niet anders
Pagina: 1