Vraag
Beste antwoord (via machlo op 03-02-2022 20:53)
Die van hem verlengt in april, die van jou stopt in juli. Je hebt hem dus al beëindigd, alleen het was een jaar abonnement en het jaar is nog niet afgelopen.
Gaat dus goed.
Alle reacties
9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Anoniem: 472287
's werelds lui-ste antwoord award gaat naar jou.GermanPivo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:00:
Stel je vraag aan TomTom?
@machlo je zit op de verkeerde plek. Je hebt het niet over je abbonement, maar over je account dat je wilt verwijderen. Dat zijn 2 compleet verschillende handelingen.
Een snelle google op "Tomtom account verwijderen" geeft een hoop hits...
https://help.tomtom.com/h...-Delete-my-TomTom-account
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 02-02-2022 21:04 ]
Thanks, ik ben onduidelijk geweest. Ik bedoelde dat ik mijn abonnement wil stopzetten….sorry! Ik zie dat ik het over twee dingen heb….
[ Voor 16% gewijzigd door machlo op 02-02-2022 21:53 ]
Op de site van Tom Tom kun je een chat startenmachlo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:52:
@Anoniem: 472287
Thanks, ik ben onduidelijk geweest. Ik bedoelde dat ik mijn abonnement wil stopzetten….sorry! Ik zie dat ik het over twee dingen heb….
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee, heb wel een abonnement, paste niet op het shot. Loopt tot juli. Maar is een stil doorlopende abonnement en daar had ik te laat erg in 😵💫Vloris schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:01:
Dat screenshot impliceert volgens mij dat je geen actief abonnement hebt, maar er wel een (opnieuw) kunt aangaan.
Tot 30 juni heb je tijd om via iOS je abonnement te beëindigen.machlo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:29:
[...]
Nee, heb wel een abonnement, paste niet op het shot. Loopt tot juli. Maar is een stil doorlopende abonnement en daar had ik te laat erg in 😵💫
Enige wat je hoeft te doen is op annuleer abonnement te klikken en je bent klaar.
Ontbreekt de optie om je abonnement te annuleren, dan ga je naar AppStore, druk je op je icoon rechts bovenin > Abonnementen > TomTom > Annuleer abonnement.
https://support.apple.com/nl-nl/HT202039
[ Voor 27% gewijzigd door Tartarus op 02-02-2022 23:01 ]
Nee je hebt mijn inziens geen abonnement. Anders zou er een vinkje bij staan.machlo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:29:
[...]
Nee, heb wel een abonnement, paste niet op het shot. Loopt tot juli. Maar is een stil doorlopende abonnement en daar had ik te laat erg in 😵💫
:strip_exif()/f/image/FRcrdmYAUI8laCBmJ5WqhCVF.jpg?f=fotoalbum_large)
Het probleem is juist dat ik geen knop heb om te annuleren ….. ik doe het precies zoals je zegt.Tartarus schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:55:
[...]
Tot 30 juni heb je tijd om via iOS je abonnement te beëindigen.
Enige wat je hoeft te doen is op annuleer abonnement te klikken en je bent klaar.
Ontbreekt de optie om je abonnement te annuleren, dan ga je naar AppStore, druk je op je icoon rechts bovenin > Abonnementen > TomTom > Annuleer abonnement.
https://support.apple.com/nl-nl/HT202039
Incognitum schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 05:38:
[...]
Nee je hebt mijn inziens geen abonnement. Anders zou er een vinkje bij staan.
[Afbeelding]
/f/image/HxYQdyMdHem59fDRWVn0PwKV.png?f=fotoalbum_large)
Die van hem verlengt in april, die van jou stopt in juli. Je hebt hem dus al beëindigd, alleen het was een jaar abonnement en het jaar is nog niet afgelopen.
Gaat dus goed.
[ Voor 21% gewijzigd door turkeyhakan op 03-02-2022 07:48 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Het is soms erg ingewikkeld…..😵💫Daedalus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:52:
[mbr]Titlefix van "TomTom verwijderen" naar "Hoe TomTom abonnement opzeggen" :)[/]
Toch bizar, kan me niet herinneren dit eerder opgezegd te hebben.
Afijn…..het zal wel…. bedankt zover!