Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pei
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-10-2023
Mijn vraag
Ik beschik momenteel over een tweetal U2412M Dell monitoren. Deze monitoren wil ik graag doorlussen om uiteindelijk met mijn laptop via HDMI te verbinden. Welke poorten en kabels heb ik hiervoor nodig?

Groet,
Pascal

Beste antwoord (via Pei op 02-02-2022 16:21)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Met doorlussen bedoel je waarschijnlijk daisy-chaining? Waarbij je je PC met monitor A verbindt en monitor A met monitor B. Dat zal met dit scherm niet gaan, voor zover ik weet is dat uitsluitend mogelijk met displayport (1.2)/Thunderbolt compatible schermen. Daarnaast ook niet elk scherm, want er dient zowel een displayport-In and displayport-Out op te zitten, in ieder geval op het "middelste" scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door The Realone op 02-02-2022 16:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:22
displaypoort, en hdmi weglaten want die kan niet doorlussen.
of wil je beide monitoren hetzelfde beeld geven?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Met doorlussen bedoel je waarschijnlijk daisy-chaining? Waarbij je je PC met monitor A verbindt en monitor A met monitor B. Dat zal met dit scherm niet gaan, voor zover ik weet is dat uitsluitend mogelijk met displayport (1.2)/Thunderbolt compatible schermen. Daarnaast ook niet elk scherm, want er dient zowel een displayport-In and displayport-Out op te zitten, in ieder geval op het "middelste" scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door The Realone op 02-02-2022 16:17 ]