ik hoop dat dit onderwerp niet 1 van de verboden onderwerpen is
want na een halve dag alles te hebben doorgenomen word ik eigenlijk niet echt wijs van de verschillende meningen
vooral als het gaat om precessoren dan heb je ineens te maken met de amd-clan en intel-clan jullie begrijpen dat dit voor een nieuweling heel verwarrend is!!!
maar in ieder geval ik wilde graag weten of de bovenstaande combinatie wat is en zo ja welke geluidskaar en videokaart kan deze combi compleet maken??
Hmm.. eigenlijk is dit topic ook niet echt de bedoeling 
Maar goed...
Dat Abit Asus mobo is de snelste P4 mobo die er nu is, dus die combinatie is zeker niet slecht
Videokaart? Dat hangt eraf wat je er mee gaat doen... Als je dit systeem voor spellen wilt, dan zou ik zeker voor een Geforce 3 gaan, aangezien je toch al veel geld uit gaat geven
Geluidskaart, tja, kan je zoveel nemen, maar da zou ik denk ik toch voor de Sound Blaster Live gaan
MAAR dan nog 1 ding... als ik jouw was zou ik dit helemaal nog niet kopen, maar op socket 478 wachten, die binnenkort uit schijnt te komen, dan kan je tenminste ook nog upgraden naar de Northwood...
(ok, ik zou persoonlijk helemaal niet voor de P4 gaan, maar daar zal ik je maar niet mee lastg vallen
)
Maar goed...
Dat Abit Asus mobo is de snelste P4 mobo die er nu is, dus die combinatie is zeker niet slecht
Videokaart? Dat hangt eraf wat je er mee gaat doen... Als je dit systeem voor spellen wilt, dan zou ik zeker voor een Geforce 3 gaan, aangezien je toch al veel geld uit gaat geven
Geluidskaart, tja, kan je zoveel nemen, maar da zou ik denk ik toch voor de Sound Blaster Live gaan
MAAR dan nog 1 ding... als ik jouw was zou ik dit helemaal nog niet kopen, maar op socket 478 wachten, die binnenkort uit schijnt te komen, dan kan je tenminste ook nog upgraden naar de Northwood...
(ok, ik zou persoonlijk helemaal niet voor de P4 gaan, maar daar zal ik je maar niet mee lastg vallen
AMD gaat volgens mij zwaar in de problemen komen nu die nieuwe P4's van Intel op de markt komen. Ik denk dat ze een groot gedeelte van hun marktaandeel moeten afstaan aan Intel. Grote kans dat m'n volgende PC weer een Intel inside is
Wie heeft het over Abit?Op woensdag 22 augustus 2001 23:38 schreef BrZ het volgende:
Maar goed...
Dat Abit mobo is de snelste P4 mobo die er nu is, dus die combinatie is zeker niet slecht
[AbC]
Sorry, ben niet goed wakker denk ikOp woensdag 22 augustus 2001 23:41 schreef sharky_ het volgende:
[..]
Wie heeft het over Abit?
daar gaat ie weer ipv dat mensen een beetje advies geven gaan ze hier elkaar zitten afkraken
we weten allemaal dat je genies zijn maar we zijn niet allemaal zo goed als jullie tjonge jonge jonge hier word je toch schijtziek van
Zoals al gezegd, GeForce 3 en SB Live 5.1 (Player / Platinum, whatever). Tenminste, als je een beetje wil gamen. Het gaat erom bottlenecks weg te werken, en met zo'n lekker systeem moet je dan het beste kopen wat er nu is. Maar zoals ook al gezegd, iets beters is altijd 'just around the corner'. Zoals nu dus de P4 op socket 478, GeForce 3 Pro / Ultra, Creative Audigy chipset voor geluid..Op woensdag 22 augustus 2001 23:29 schreef zakaria1977 het volgende:
ik hoop dat dit onderwerp niet 1 van de verboden onderwerpen iswant na een halve dag alles te hebben doorgenomen word ik eigenlijk niet echt wijs van de verschillende meningen
vooral als het gaat om precessoren dan heb je ineens te maken met de amd-clan en intel-clan jullie begrijpen dat dit voor een nieuweling heel verwarrend is!!!
maar in ieder geval ik wilde graag weten of de bovenstaande combinatie wat is en zo ja welke geluidskaar en videokaart kan deze combi compleet maken??
Ik heb net een AMD-1400 met 512 DDR en GeForce 3 gekocht.. en ik ga ervan uit dat ik toch wel zo ongeveer één weekje het gevoel kan hebben de top-hardware te hebben
Yeah well. The Dude abides.
helemaal mee eens.. ik ook..want afkraken ipv advies schiet je neits mee op..ik dacht ff een advies topic maken (de Algemene P4 nortwhood topic) maar niets dan gekaf hier... altijd mensen die weer beter weten etc...Op donderdag 23 augustus 2001 00:20 schreef zakaria1977 het volgende:
daar gaat ie weer ipv dat mensen een beetje advies geven gaan ze hier elkaar zitten afkrakenwe weten allemaal dat je genies zijn maar we zijn niet allemaal zo goed als jullie tjonge jonge jonge hier word je toch schijtziek van
ff over deze topic verder gaan
Wacht inderdaad todat de socket 478 er is.. ik ben van plan om deze ook te gaan kopen.. binnenkort.. over een weekje moeten ze in de winkel liggen!! heb ik gehoort dan..
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
heb geen haast of zo ik ben alleen aan het rondneuzen om een systeem samen te stellen maar inderdaad de mensen hier maken het je niet makkelijk vooral die betweters maar in ieder geval mijn dank aan iedereen die een normale reactie heeft kunnen plaatsen
Pagina: 1