Via Telenet zijn beide toestellen beschikbaar aan 499€
Ervaringen met Samsung heb ik al maar Xiaomi is voor mij een totaal nieuw merk (wel al van gehoord en gezien in de winkel).
Is Xiaomi betrouwbaar in zijn kwaliteit en veiligheid?
Ik zoek een?
Toestel dat verbonden kan worden met een scherm dmv usb OTG kabel en zodoende kan fungeren als 'mini pc'
Wat is je budget?
499
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te bellen en af en toe een simpele game op spelen, de toepassing om de phone aan te sluiten op een extern scherm met toetsenbord en muis is vooral wat ik zoek.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind genoeg info over de Samsung S21 FE zijn toepassingen dat je deze kan verbinden met een extern scherm draadloos en/of via hdmi, informatie of de Xiaomi dit kan met kabel vind ik echter moeilijk terug.
Misschien kunnen 11T Pro gebruikers hier dit even toelichten?
Voorbeeld van de 'mini pc' toepassing met een S21 FE
Ervaringen met Samsung heb ik al maar Xiaomi is voor mij een totaal nieuw merk (wel al van gehoord en gezien in de winkel).
Is Xiaomi betrouwbaar in zijn kwaliteit en veiligheid?
Ik zoek een?
Toestel dat verbonden kan worden met een scherm dmv usb OTG kabel en zodoende kan fungeren als 'mini pc'
Wat is je budget?
499
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te bellen en af en toe een simpele game op spelen, de toepassing om de phone aan te sluiten op een extern scherm met toetsenbord en muis is vooral wat ik zoek.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind genoeg info over de Samsung S21 FE zijn toepassingen dat je deze kan verbinden met een extern scherm draadloos en/of via hdmi, informatie of de Xiaomi dit kan met kabel vind ik echter moeilijk terug.
Misschien kunnen 11T Pro gebruikers hier dit even toelichten?
Voorbeeld van de 'mini pc' toepassing met een S21 FE
:strip_exif()/f/image/vQDEDcUZjLxOLTxGpzTkQMs0.jpg?f=fotoalbum_large)