BUVA fitstream rooster klappert continu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:42
Nieuwbouwwoning 2015 en op de slaapkamer een fitstream rooster. Als deze open staat hoor je bijna continu een getik omdat het een zelfregulerend rooster is en klappert bij een beetje wind. Weet iemand hoe je dit getik kan voorkomen?

Ik kan er niet doorheen slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:20

AMDFreak

Intel is zo..

Herkenbaar, ik denk dat wij dezelfde type hebben als wij in onze schuifpui hebben.

Wij hebben via de aannemer van onze nieuwbouwwoning (ook toevallig uit 2015). De leverancier laten komen.
Zij hebben toen een soort van viltjes in de roosters geplaatst, waardoor je niet continue die tik hoort.

Het was toen een bekend probleem bij de leverancier.

[ Voor 8% gewijzigd door AMDFreak op 03-02-2022 15:47 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Ja daar zat ik ook aan te denken alleen kun je er als gebruiker niet goed bij. Hebben ze de hele unit gedemonteerd? Of het er zo ingeschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je kunt er aan de binnenkant de aluminium kappen zo afklikken en dan kun je er volgens mij zo bij. Ik zou denk ik proberen of ik met een pincet een plakviltje oid kon aanbrengen aan beide kanten. Hoeft niet veel te zijn lijkt me, als het maar dempt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Die heb ik er al af gehaald maar de zelfregelende klep zit helemaal aan de buiten zijde die maakt herrie dus helemaal bij de inlaat. Daar kom je niet zo aan.