erm vapochill.. das een heel koud systeem.
effect is behoorlijk, cpu temps van rond het vriespunt stressed.
ik weet niet of het door de hele kast heenblaast, maar je kan ff searchen het heeft ergens gestaan.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
effect is behoorlijk, cpu temps van rond het vriespunt stressed.
ik weet niet of het door de hele kast heenblaast, maar je kan ff searchen het heeft ergens gestaan.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Sinlath | Opinions may contain latency
Alleen je CPU word dus erg koud... er zit spul bij om je socket mee te isoleren, dus verder zou er geen condens mogen ontstaan..
Voor je andere hardware maakt het iig niet uit
Voor je andere hardware maakt het iig niet uit
Ooh... dus het is niet zo dat je ook je geforce mee kan koelen?
je zou de eerste zijn met zoon mod.. dan heb je wel bekijks.. ga ervoor zou ik zeggenOp woensdag 22 augustus 2001 23:35 schreef -whodini- het volgende:
Ooh... dus het is niet zo dat je ook je geforce mee kan koelen?
Sinlath | Opinions may contain latency
als het mogelijk was had ik het gedaan. 
Wel erg duur.....
Wel erg duur.....
je gf kan er wel mee lijkt me, als je daar ook van die koelribben voor hebt 
kun je misschien beter een case kopen waar alles water cooled is , ben de naam ff kwijt maar die had in het totaal 0 fans zelfs een voeding koelblok
kun je misschien beter een case kopen waar alles water cooled is , ben de naam ff kwijt maar die had in het totaal 0 fans zelfs een voeding koelblok
Hmm als je je GF er mee wilt koelen zijn er maar 2 probemen...
Ten eerste is de slang (die het koude spul aanvoer) niet lang genoeg, en daarnaast kan je dan je CPU niet meer koelen
Ten eerste is de slang (die het koude spul aanvoer) niet lang genoeg, en daarnaast kan je dan je CPU niet meer koelen
Verwijderd
Hoezo niet??Op donderdag 23 augustus 2001 12:13 schreef BrZ het volgende:
...En daarnaast kan je dan je CPU niet meer koelen
iemand enig idee welke kast dit is??? misschien met pics??Op donderdag 23 augustus 2001 11:13 schreef Rappie het volgende:
je gf kan er wel mee lijkt me, als je daar ook van die koelribben voor hebt
Als ik op de start-knop druk dan gaat ie uit ...
Pagina: 1