Toon posts:

Wijziging User Review nick.rx8

Pagina: 1
Acties:

• ProjectTL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-01 08:56
Beste Admins,

Na mijn Review en melding via de forums heeft de verkoper toch op 1 feb om 10:59 mijn pakketje verstuurd ( toch beweerde tweaker dat hij het pakketje donderdag had verstuurd daarna was het op vrijdag ) ik heb overigens de product in een slecht staat gekregen met veel deuken en een psu die los zat in een case die glas paneel heeft. daarop zou ik graag mijn review willen wijzigen van opgelicht naar iets gepast,

en helaas heeft de mede tweaker een wraak review geschreven

Mvg
T

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:13

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Je kan je review volgens mij zelf nog wijzigen toch?

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ProjectTL
Ja ik kan extra text toevoegen maar dat deel van opgelicht kijk uit kan ik niet weg halen en daarnaast is communicatie heel lastig met meneer die met kanker uit slecht

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Ok, Als je even doorgeeft wat de tekst en sterren moet worden pas ik het voor je aan.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ProjectTL
uw kun de text gebruiken van aanvulling en de sterren mogen zelfde blijven!

En graag zijn wraak review weg halen! Want je kun gerust even kijken naar ons chat gesprek en de afspraken die wij hebben gemak en meneer blijft hele tijd beweren dat hij het zending al op donderdag of vrijdag had verzonden echter zie je op mijn screen shot dat hij de zending pas op 1 feb om 10:59 had aangemaakt bij postnl point echter door de druk van de review en politie melding en daarnaast zal je ook niet dat hij niet reageerde wanneer ik elk keer naar track en trace vroeg

• ProjectTL
Kan je hier nog naar kijken als je tijd hebt?

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Aangepast.

3000Wp zonnestroom

• ProjectTL
En zijn wraak review?

• ProjectTL
@Microkid kan je aub dit eraak review weg halen

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Wij gaan niet zomaar reviews verwijderen bij een geschil. Daar moeten jullie samen uit komen. Zie BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

3000Wp zonnestroom

• ProjectTL
Meneer reageert ook niet en hij doet ook kinderachtig en daarnaast uitschelden met kanker, dit is beetje kansloos sorry maar als dit jullie nieuwe regels zijn dan betekend het zeker dat iedereen vrij spel heeft om vals reviews te plaatsen ..

[Voor 28% gewijzigd door ProjectTL op 09-02-2022 20:20]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ProjectTL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:18:
Meneer reageert ook niet en hij doet ook kinderachtig en daarnaast uitschelden met kanker, dit is beetje kansloos sorry maar als dit jullie nieuwe regels zijn dan betekend het zeker dat iedereen vrij spel heeft om vals reviews te plaatsen ..
Zijn geen nieuwe regels.

Heeft ook een computer!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
ProjectTL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:18:
Het zou een goede functie zijn als je nog op de review kunt reageren, echter kan iedereen direct zien dat al jouw beoordelingen keurig zijn en ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand geen zaken met je zou doen op basis van die ene rotte appel waarmee je te maken hebt gehad. Het blijft echter een smet op je keurige verkoop-profiel dus ik begrijp het.

Had zelfs iets soortgelijks via marktplaats; ik heb in totaal 38 reviews van allemaal 5 sterren, echter zit er één bij met maar 1 ster. Dit ging per ongeluk denk ik via marktplaats; iemand kreeg de mogelijkheid een review te plaatsen terwijl ik die persoon niets verkocht had; een gelimiteerde editie van de Xbox wilde hij voor 150 euro komen ophalen, ik heb toen keurig gezegd dat iemand het apparaat al zou komen kopen die middag (uiteindelijk voor 400 euro verkocht), maar hij werd helemaal leip toen ik aangaf hem niet het apparaat voor 150 euro te willen verkopen of mijn adres doorgeven.

Het is jammer, maar je moet maar denken: die andere persoon heeft het moeilijk en heeft weinig dus je kunt beter medelijden hebben in plaats van haat :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee