Review verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirzac
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb een slechte review geplaatst bij de heer PC_Pulsar na aanleiding van een advertentie waar ik van dacht dat ik er op gereageerd had, maar het bericht niet verzonden blijkt te zijn.

In mijn ogen is deze review dus oneerlijk.

Als een MOD dit leest, zou u bij desbetreffende meneer mijn review willen verwijderen? (Heb gezien dat ik dat zelf niet kan namelijk)

Alvast bedankt

M.v.g. D. Nagtzaam

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Zirzac schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:48:
Ik heb een slechte review geplaatst bij de heer PC_Pulsar na aanleiding van een advertentie waar ik van dacht dat ik er op gereageerd had, maar het bericht niet verzonden blijkt te zijn.

In mijn ogen is deze review dus oneerlijk.

Als een MOD dit leest, zou u bij desbetreffende meneer mijn review willen verwijderen? (Heb gezien dat ik dat zelf niet kan namelijk)

Alvast bedankt

M.v.g. D. Nagtzaam
Verkeerde topic. O-)

Dit is een v&a overig wat niet gedekt wordt door de echte v&a qua categorieen.

[ Voor 6% gewijzigd door BadpunK op 02-02-2022 19:06 ]

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:51

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done (en gelijk dit topic verplaatst naar V&A Feedback waar het eigenlijk hoort ;)).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.