Ik ben al een tijdje op zoek naar een "redelijk" betaalbaar compleet homesetje voor mijn DVD-speler. Nu stond er van de week weer een review van het topmodel van Videologic. Heeft iemand deze set en zo ja is het de 1500 pieken ook waard?
Mjah, denk het wel. Ga is luisteren en oordeel. Ik denk dat dit een goede keuze is.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Das luisteren is nou net het probleem, hij is volgens de pricewatch alleen verkrijgbaar bij Alternate, ze hadden daar er nog 1 op voorraad. Je kan alles weer terug sturen binnen acht dagen en krijg je geld een aantal weken later terug. Om nou eerst 1500 gulden uit te geven om ze na een tijd weer terug te krijgen
nee dus. Dus als je ervaring er mee hebt (het blijft natuurlijk subjectief) dan lees ik dat graag
Er zijn meerdere winkels met deze set. Neem ff contact op met de importeur waar die winkels zitten.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Hallo,
Ik zou toch nog even ergens anders kijken voor zo'n set.
Dit soort setjes zijn leuk voor een PC maar voor dvd is het toch verstandig om voor iets anders te gaan kijken.
Luisteren is het beste.
Je kan ook een versterker met 5.1 surround + speakers er op aan sluiten.
Speakersetjes als JBL en SONY en Magnat bv.
Gr.Ruwan
Dit soort setjes zijn leuk voor een PC maar voor dvd is het toch verstandig om voor iets anders te gaan kijken.
Luisteren is het beste.
Gr.Ruwan
Het punt met deze pc setjes is dat het net "anders" geluid geeft dan een echte set rond die prijsklasse.
Ik heb de midiland s4 8200. Toen deze op een kleindere tv was aangesloten paste het geluidsbeeld prima bij het tv-beeld.
Nu heb ik echter een 32' breedbeeld daar staan, en komt het geluid een beetje "klein" over, het blijft gewoon achter. Alles staat wel nog steeds in de zelfde kamer (mun slaapkamer in dit geval).
Daarbij komt ook dat de sub van dit soort setjes vaak tegenvalt. Ik weet niet hoe dit bij dit setje is, maar de kwaliteit zal wel overeenkomen met mijn setje en die van de creative dtt3500. Echt laag komt er niet uit, meer een bonkend geluid. Niet mooi iig. En als de set hard staat wordt het geluid al gauw schel.
en zoals ruwan al zegt, er is genoeg ander leuk spul te koop.
Als ik nog eens kon kiezen had ik iig niet deze pc oplossing gekocht.
Ik heb de midiland s4 8200. Toen deze op een kleindere tv was aangesloten paste het geluidsbeeld prima bij het tv-beeld.
Nu heb ik echter een 32' breedbeeld daar staan, en komt het geluid een beetje "klein" over, het blijft gewoon achter. Alles staat wel nog steeds in de zelfde kamer (mun slaapkamer in dit geval).
Daarbij komt ook dat de sub van dit soort setjes vaak tegenvalt. Ik weet niet hoe dit bij dit setje is, maar de kwaliteit zal wel overeenkomen met mijn setje en die van de creative dtt3500. Echt laag komt er niet uit, meer een bonkend geluid. Niet mooi iig. En als de set hard staat wordt het geluid al gauw schel.
Eerlijk dat je zo kritisch bent over je eigen spullen, dat zijn er niet veel. Ben het er trouwens wel mee eens, ik was ook niet erg gecharmeerd van de 8200.Op donderdag 23 augustus 2001 00:42 schreef bjorn het volgende:
Het punt met deze pc setjes is dat het net "anders" geluid geeft dan een echte set rond die prijsklasse.
Ach, het is gewoon zo. Waarom zou ik er dan over liegen.
Al zou je (=gem. gebruiker) mijn verhaal misschien iets genuanceerder moeten zien. Het afgelopen jaar ben ik veel kritischer geworden op dit gebied.
Voor de standaard gebruiker die gewoon dd of dts wilt is die videologic wel de oplossing. Maar goed, dan heb ik het wel over de groep die de gemiddelde pc speaker nog goed geluid vind geven (en dat zijn er veel..).
Daarbij komt ook nog dat bij die setjes upgraden out of the question is, wat de fabrikant je ook probeert wijs te maken.
Een standaard dd/dts versterker met wat goedkopere boxen om mee te starten is iig een beter optie (en dat is lang niet zo duur meer als pakweg een jaar geleden)
Al zou je (=gem. gebruiker) mijn verhaal misschien iets genuanceerder moeten zien. Het afgelopen jaar ben ik veel kritischer geworden op dit gebied.
Voor de standaard gebruiker die gewoon dd of dts wilt is die videologic wel de oplossing. Maar goed, dan heb ik het wel over de groep die de gemiddelde pc speaker nog goed geluid vind geven (en dat zijn er veel..).
Daarbij komt ook nog dat bij die setjes upgraden out of the question is, wat de fabrikant je ook probeert wijs te maken.
Een standaard dd/dts versterker met wat goedkopere boxen om mee te starten is iig een beter optie (en dat is lang niet zo duur meer als pakweg een jaar geleden)
Nou ja, het is best moeilijk om openlijk toe te geven dat je je eigen spullen niks vindt. Ik weet niet, je eigen spullen afvallen doe je niet snel. En dat blijkt ook, want iedereen vind zijn eigen spullen altijd helemaal geweldig. Maar ff voor de duidelijkheid, ik vind het wel goed dat je het doet hoorOp donderdag 23 augustus 2001 01:23 schreef bjorn het volgende:
Ach, het is gewoon zo. Waarom zou ik er dan over liegen.
Wat ik trouwens een betere oplossing zou vinden voor de topicstarter, is om een stereoset te kopen voor hetzelfde geld, dat is al moeilijk genoeg voor 1500,-. Maar tegenwoordig is het helaas zo dat iedereen 5.1 wilt omdat de buurman dat ook heeft en waarschijnlijk ook omdat het aanspreekt. Jammer, want hoewel een goede 5.1 opstelling echt fantastisch kan klinken, is het budget daarvoor heel vaak niet toereikend en zou een stereo setje een veel beter resultaat geven.
ik was er een jaar geleden dolblij mee
Alleen nu heb ik gehoort hoe het ook kan..... En dat had ik dus beter niet kunnen doen 
Maareh, hij kan denk ik beter kijken naar bv een Yamaha RX-V596, is niet zo duur meer, met wat goedkopere jbl of magnat speakertjes. Sub kan later altijd nog ( en dan meteen een rel of b&w ofzo
)
Maareh, hij kan denk ik beter kijken naar bv een Yamaha RX-V596, is niet zo duur meer, met wat goedkopere jbl of magnat speakertjes. Sub kan later altijd nog ( en dan meteen een rel of b&w ofzo
Op donderdag 23 augustus 2001 00:27 schreef RuwanClaessen het volgende:
Hallo,
Luisteren is het beste.
Gr.Ruwan
offtopic:
Ruwan ! Een bekend gezicht op het DVD-forum, welkom !
Ruwan ! Een bekend gezicht op het DVD-forum, welkom !
Sorry ken de set niet verder
Maar heb je een linkje er naartoe ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Nou allemaal tot nu toe bedankt voor jullie advies. Ik hoop dat iemand um ook daadwerkelijk heeft of had natuurlijk en dat ie dit leest.
Dit is een link naar de laatste review van de set:
http://www.tweakers.net/nieuws/18061
Dit is een link naar de laatste review van de set:
http://www.tweakers.net/nieuws/18061
Pagina: 1