Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vorige systeem heb ik in 2015 gekocht en laat nu zijn laatste tekenen van leven zien. Graag zou ik een nieuw systeem willen bouwen waarmee ik voornamelijk kan werken en af en toe wat games spelen. Ik heb een dell S3422DW 3440x1440 100Hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro excl. GPU (deze neem ik voor nu mee uit mijn oude systeem)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn oude GPU, een GTX 970, mee naar dit systeem. Ik hoop deze ergens later dit jaar up-te-graden naar een RTX3070 of equivalent.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om het systeem toekomst-proof te maken dacht ik aan 32GB ram geheugen, zoals hier vaker wordt aangeraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo stil mogelijk systeem, maar wel met een goede prestatie. Ik heb een zit/sta bureau. Ideaal zou zijn als de kast in een standaard kooien zou passen. Deze kooi moet ik nog wel aanschaffen. Dus als iemand goede ervaringen heeft met een bracket dan zou ik die ook graag horen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de compatibiliteit van de onderdelen die ik heb geselecteerd. Is het een goede voeding? RAM? Heeft de koeler voldoende capaciteit voor deze CPU?
Mijn vorige systeem heb ik in 2015 gekocht en laat nu zijn laatste tekenen van leven zien. Graag zou ik een nieuw systeem willen bouwen waarmee ik voornamelijk kan werken en af en toe wat games spelen. Ik heb een dell S3422DW 3440x1440 100Hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro excl. GPU (deze neem ik voor nu mee uit mijn oude systeem)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn oude GPU, een GTX 970, mee naar dit systeem. Ik hoop deze ergens later dit jaar up-te-graden naar een RTX3070 of equivalent.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om het systeem toekomst-proof te maken dacht ik aan 32GB ram geheugen, zoals hier vaker wordt aangeraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo stil mogelijk systeem, maar wel met een goede prestatie. Ik heb een zit/sta bureau. Ideaal zou zijn als de kast in een standaard kooien zou passen. Deze kooi moet ik nog wel aanschaffen. Dus als iemand goede ervaringen heeft met een bracket dan zou ik die ook graag horen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de compatibiliteit van de onderdelen die ik heb geselecteerd. Is het een goede voeding? RAM? Heeft de koeler voldoende capaciteit voor deze CPU?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
1 | Moederborden | ASUS Prime B660-Plus D4 | € 160,78 | € 160,78 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 109,99 | € 109,99 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 35,79 | € 35,79 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 123,90 | € 123,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (zonder heatsink) | € 147,90 | € 147,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 954,26 |