Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigo4567
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-04 23:03
Hi allemaal,
Sinds kort heb ik de JBL Wave 300TWS oortjes gekocht. Ik merk echter soms een kleine latency bij het afspelen van video's en was daarom even aan het kijken om de bluetooth codec te veranderen van SBC naar AAC op mijn Motorola One Zoom. Dus, in ontwikkelaarsinstellingen, etc.

Maar, telkens wanneer ik de AAC selecteer springt ie automatisch weer naar SBC bij het verlaten van de instellingen. De oortjes waren terwijl natuurlijk wel nog verbonden, dus als ik het "offline" probeerde bleef de AAC codec staan tot de oortjes verbonden waren: om dan weer naar SBC te switchen.

Ter info: de oortjes ondersteunen wel degelijk (en alleen) SBC en AAC. Heeft iemand een idee om de latency weg te krijgen/codec te veranderen? Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:00
Is de AAC codec wel geïnstalleerd op je telefoon, en kan de app die je wil gebruiken die AAC codec wel aanroepen/gebruiken?

Misschien heb je meer succes of je die latency in kunt geven / in kunt stellen tussen telefoon en oortjes?
Zit er een app bij de JBL waarmee je dat kunt? En hebben de oortjes de meest recente firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigo4567
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-04 23:03
Ik merk het vooral op YouTube en YouTube ondersteunt de AAC codec. Bij deze oortjes zit geen JBL app en is voor zover ik weet geen mogelijkheid de latency in te stellen, de firmware is up-to-date aangezien ze nieuw zijn en ik niet zou weten hoe nieuwe updates kunnen komen.

Hoe check ik of AAC geinstalleerd is op de telefoon?