Toon posts:

Geen beeld meer monitor

Pagina: 1
Acties:

• Jarco66
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-03-2022
Hallo,

Gisteren probeerde ik mijn speakers aan mijn pc aan te sluiten met aux kabel. Ik hoorde toen een luide knal en het beeld van mijn beide monitors vielen tegelijkertijd uit. De computer bleef wel aanstaan.
Ik heb mijn pc eens opnieuw proberen op te starten. Maar dit was zonder succes. Het witte lampje van vga op mijn moederbord blijft wel branden.
De monitors en kabels werken perfect, dat heb ik al getest. Ook krijg ik wel beeld met een andere grafische kaart. Zal mijn grafische kaart dus kapot zijn? Of ligt het probleem eerder aan de voeding?

Mvg
Jarco

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1. Waar kwam de knal vandaan?
2. Welk moederbord?
3. Waar is de rest van de info over jouw PC?

Maar, zoals je zelf al voorzet; andere GPU werkt wel dus allicht loont het de moeite om de mogelijk defecte GPU even elders te testen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jarco66
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-03-2022
Ik heb geen idee waar de knal vandaan kwam.
Dit zijn mijn specificaties:
Moederbord: asus rog strix b450-f gaming
Processor: amd ryzen 5 3600x
Gpu:gigabyte geforce rtx 3060
Ram: corsair vengeance pro ddr4 16gb
Voeding: corsair rm 750
Ssd: samsung 970 evo
Hhd: seagate

Ik heb ook al gedacht om de gpu in een andere pc te steken. Maar heb er niet direct een waarin ik dit kan doen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee