Vraag

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zoek een?
Een Pixel 6 alternatief, een telefoon die altijd de laatste versie van Android kan draaien. Dat mag ook LineageOS of ASOP zijn.

Voor mij gaat het vooral om de software-updates, met de hardware doe ik minder.

Ook doe ik o.a. aan rooten, iets dat mijn huidige Samsung niet leuk vind.

Wat is je budget?
Liefst met abonnement, max. 20 p.m.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Webapps development
- Media afspelen
- rooten

Wat heb je zelf al gevonden?
- Fairphone 4: lijkt mij ook een mooi toestel, maar ik lees dat software updates tegenvallen?
- OnePlus Nord 2: valt af omdat ik geen fan meer ben van hun beleid
- Poco, Xiamoi Mi: geen ervaring mee.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De Google Pixel 6 zou zogezegd het beste toestel voor mij zijn. Ook vind ik wat Google doet in opzet beter dan alle andere die er weer een eigen skin overheen gooien (ook LineageOS).

Een toestel met ASOP met officiële (lange) ondersteuning is iets wat ik zoek. :)

Thanks!

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:11
Je antwoord zit in de titel, een Pixel6. Stock met lang updates.
Tweede keuze Nokia.
En dan houd het op in stock met regelmaat update landschap.

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
swhnld schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:34:
Je antwoord zit in de titel, een Pixel6. Stock met lang updates.
Tweede keuze Nokia.
En dan houd het op in stock met regelmaat update landschap.
Kan je meer details geven over Nokia? :)

Bedoel je toestellen met Android One?

[Voor 6% gewijzigd door foxgamer2019 op 01-02-2022 19:42]

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:11
foxgamer2019 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:41:
[...]

Kan je meer details geven over Nokia? :)

Bedoel je toestellen met Android One?
Ja, alle smartfoon toestellen van Nokia hebben Android One en 3 jaar gegarandeerd updates.

https://tweakers.net/smar...Zk7J9byDqma0lSOR2MoXmM8QM

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee