Hallo,
Ongeveer in September 2020 heb ik een nieuwe PC in elkaar gezet, welke lekker onder mijn bureau staat.
Echter, ben ik aan het overwegen om een aanpassing te doen aan de PC. Ik wil 'm namelijk op mijn bureau zetten, echter vind ik de behuizing die ik nu heb te groot (hoog).
De huidige build is als volgt:
Ik wil eigenlijk alleen een andere case, zodat deze niet té hoog is.
Afgelopen weken heb ik wat rondgekeken en ben ik de volgende case tegen gekomen:
Wat ik heb gezien kun je redelijk wat kanten op met deze behuizing, alleen is er een nadeel: de voeding die ik momenteel heb, past hier niet in.
Wellicht wil ik er in de toekomst nog een AIO koeling inzetten, maar dit is momenteel geen must.
Ik zou graag willen weten of er alternatieven zijn voor de kast die een vergelijkbare uitstraling hebben.
Helaas ben ik die nog niet tegen gekomen. Anders ga ik toch overwegen om ook een andere voeding aan te schaffen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Ongeveer in September 2020 heb ik een nieuwe PC in elkaar gezet, welke lekker onder mijn bureau staat.
Echter, ben ik aan het overwegen om een aanpassing te doen aan de PC. Ik wil 'm namelijk op mijn bureau zetten, echter vind ik de behuizing die ik nu heb te groot (hoog).
De huidige build is als volgt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Muizen | Steelseries Rival 600 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Toetsenborden | Corsair K68 (Qwerty US) | € 105,- | € 105,- |
1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis 7 Wit (2019 edition) | € 232,62 | € 232,62 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
2 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 96,85 | € 193,70 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 68,90 | € 68,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 35,79 | € 35,79 |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 329,- | € 329,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair TX650M V2 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550M Mortar | € 119,90 | € 119,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.324,61 |
Ik wil eigenlijk alleen een andere case, zodat deze niet té hoog is.
Afgelopen weken heb ik wat rondgekeken en ben ik de volgende case tegen gekomen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Wit, Zwart | € 98,35 | € 98,35 |
Totaal | € 98,35 |
Wat ik heb gezien kun je redelijk wat kanten op met deze behuizing, alleen is er een nadeel: de voeding die ik momenteel heb, past hier niet in.
Wellicht wil ik er in de toekomst nog een AIO koeling inzetten, maar dit is momenteel geen must.
Ik zou graag willen weten of er alternatieven zijn voor de kast die een vergelijkbare uitstraling hebben.
Helaas ben ik die nog niet tegen gekomen. Anders ga ik toch overwegen om ook een andere voeding aan te schaffen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jeroen