CS-Training hulp ....

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Tja ... sinds kort heb ik dus een hele oude cedee uit de doos getrokken en ben ik gaan spelen met counterstrike ...
(heb een tijd geleden de halflife generations box gekocht voor halflife & opforce, maar iedereen zegt dat CS kewl is, dus wrom nie proberen..)

OK .. hier het probleem dus ... ik word continue overhoop geknalt ... (een echte n00b dus)
Snap geen drol van de levels ...
In mijn uppie een langame starten om dan te gaan proberen is nou niet echt bepaald training te noemen, want je kan niet kijken hoe de line-of-sight loopt of gewoon simpelweg oefenen met mikken.

Mijn vraag is dus, is er een soort AI-mod voor counterstrike, zodat ik bijvoorbeeld net als in UnrealTourney kan oefenen met AI-tegenstanders ...

Wel dingen gehoord van Aimbot ... maar dat is dus niet wat ik zoek ...want dan leer ik toch echt niet zelf schieten, en heb ik nog steeds tegenstanders nodig....

Iemand tips of suggesties waar ik moet zoeken ... (ik zou toch niet denken dat het cheaten is om zelf een trainingsgame te doen ofzo).

Unreal Killah & Counter-Newbie

Jive's Box
Jive @ DNET

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Gewoon pod bot downloaden en je aim oefenen, daarna op publics de maps leren, kwa hoe men rusht en waar gecampt word en dat perfectioneren en 0wnen :7

Veel spelen en je haalt het wel ;)

dunno

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 16:54
ik zou ook nog even zoeken naar goeie counter strike bots via http://www.google.com ofzo... gewoon zoeken naar "counter-strike bots" :)

Verwijderd

Podbot gebruiken.. en kom spelen op strikerz ;) .. vast wel mensen die je tips willen geven.... inc me ;)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gewoon bots downen op http://bot.counter-strike.net

Verwijderd

Niet te lang met bot's blijven hangen, van echte spelers leer je meer en is leuker. :)

Een paar dingen zijn heel belangrijk:

1 Ken de levels

Weet waar campersplekken zijn en waar wordt gesniped dat scheelt een hoop deaths. Leer wat tactisch goeie plekken zijn en vanaf waar je op het begin je tegenstanders kunt tegenkomen.

2 Zorg dat je de toetsen goed hebt staan en belangrijke knoppen meteen kan indrukken.

Knoppen zoals dropweapon, reload, secondaryweapon en lastusedweapon had ik op het begin slecht ingesteld. Zorg dat je alle knoppen snel kunt bedienen terwijl je toch kunt lopen, richten, schieten, springen en bukken.

Als je reload is close combat blijf bewegen (springend teruglopen is vaak beter dan achter een krat gaan zitten), kun je dat niet pak je andere wapen), als de enemy veraf loopt dan wel achter iets gaan zitten reloaden.

3 Leer met alle wapens omgaan.

De beste wapens zijn vaak duur en als je niet goed bent (veel deaths, weinig kills) heb je weinig geld. Leer ook met pistols en smg (DE en MP5 bijv) om te gaan aangezien je die altijd kunt kopen. Ook kun je dan bijv een DE/smg en armor en grenades kopen en later kun je altijd nog een beter wapen oppakken.

In burst schieten werkt beter als de knop indrukken zeker met AK. Ook is de terugslag ed bij elk wapen verschillend. Reload op tijd en niet pas als je hele geweer leegschiet (tenzij in combat natuurlijk).

Bij mij hielp het erg om met AK te trainen aangezien je daarmee goed leert richten en beheerst leert schieten. Ook de M3 werkt hiervoor wel.

4 Weet wat je hebt aan medespelers.

In groepjes werken werkt beter dan alleen als je het niet zo goed kunt. Weet wie je volgt en wie niet (radar). Verwacht niet van noobs dat ze je goed kunnen helpen (backup geven ed). Ga niet voorop lopen als je niet goed bent of de level niet kent.

5 Hinder je medespelers niet.

Niet blocken, kijk uit met flashes en HE, ga niet voor iemand zijn loop staan. Ongelukken blijf je houden (zeg gewoon sorry en ga zelf ook niet lopen schelden als het per ongeluk bij jou gebeurt).

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:42 schreef Tweaker een lang stuk tekst met uitleg
en 6... zorg dat cs goed werkt... bij mij werk'tie al 5 dagen niet meer goed... *$(@@ vast lopers... ;(

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Ik zou gewoon gaan spelen op public servers en als je dood bent, kijken hoe degene die bovenaan staat speelt met chasecam enzo, dan leer je ook wel snel.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Ik heb die Pod-Bot gevonden ...

Denk datik idd eerst es alle leveltjes ga oefenen met 3 ai's erin ofzo .... En gaan met die banaan ...

Voor de volgende die zoekt ...
Pod Bot site (versie 2.5 momenteel
Site met Waypointfiles voor de Pod Bot

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 02:07 schreef Reefer het volgende:
Ik zou gewoon gaan spelen op public servers en als je dood bent, kijken hoe degene die bovenaan staat speelt met chasecam enzo, dan leer je ook wel snel.
Ik kom als doorgewinterde UnrealTourney player counter-strike in ....
Klinkt mischien raar want sommigen zeggen 3dshooter = 3dshooter, maar de hele feeling is heel anders met counter-strike ... zelfs heel anders dan met half-life ...

Veel oefenen idd en actief spelen ... chasecam heb je alleen wat aan om te kijken waar mensen zitten te campen volgens mij ....

Jive's Box
Jive @ DNET

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Op donderdag 23 augustus 2001 02:11 schreef JiveDAF het volgende:

[..]
chasecam heb je alleen wat aan om te kijken waar mensen zitten te campen volgens mij ....
als je locked chasecam gebruikt, zie je hoe diegene hoeken checkt en kijkt waar eventueel de tegenstand vandaan komt onder het lopen bijvoorbeeld. daarmee kun je ook lines of sight leren enzo.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 01:03 schreef Raven_ het volgende:

[..]

en 6... zorg dat cs goed werkt... bij mij werk'tie al 5 dagen niet meer goed... *$(@@ vast lopers... ;(
Opnieuw installeren. *D

Moet ik ook doen, hier loopt hij ook al gaar. :(

Verwijderd

een UK2 servers hebben speciale n00b servers, dan krijg je steeds messages te zien hoe je het beste in het level kunt lopen hoe je het best kunt schieten waar je het beste de bom kan planten en andere shit!

Hier mogen alleen n00bs komen want fraggen is echt super makelijk daar
had eerst in 1 ronde 10 frags tegen 0 deaths :P
maar toen werd ik in de gevangenis gegooid, oftewel gekicked! :)

Maar voor n00bs is het best wel leuk, je eigen n00b community!
Pagina: 1