DDR is sneller dan SDRAM, het is ook niet uitwisselbaar: 184 pins tegen 168 pins.
Of cas2 SDRAM sneller is dan cas3 DDRAM durf ik eigenlijk niet te zeggen; je moet gewoon het geheugen pikken dat op je moederbord past
Of cas2 SDRAM sneller is dan cas3 DDRAM durf ik eigenlijk niet te zeggen; je moet gewoon het geheugen pikken dat op je moederbord past
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
ik heb mij nooit aangetrokken van merken zoals Muskin enzo, maar ik zou gewoon voor DDR gaan, das nieuw en de toekomst ...
cas2 is niet echt duur, gegarandeerd 150MHz, DAAR betaal je voor 
Dat DDR SDRAM is wel sneller, maar daar moet je dus maar net wel een mobo voor hebben
(en je titel klopt niet, DDR RAM == SDRAM
)
Dat DDR SDRAM is wel sneller, maar daar moet je dus maar net wel een mobo voor hebben
(en je titel klopt niet, DDR RAM == SDRAM
Je hebt 2 verschillende soorten SDRAM, namelijk SDR-SDRAM en DDR-SDRAM, dat was voor mij in het begin ook wel lastig
. Maar goed, DDR-SDRAM is sneller dan SDR-SDRAM, DDR staat voor Double Data Rate, en SDR, you guessed it, Single Data Rate
Ja ok je heb gelijk maar je snap me welOp woensdag 22 augustus 2001 22:57 schreef BrZ het volgende:
(en je titel klopt niet, DDR RAM == SDRAM)
heeft iemand het al getest of cas 2 sneller is dan ddr.
dit vraag ik omdat binnenkort er een pc project komt op mijn werk.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()