Toon posts:

Krijg mijn Plex niet aan de praat!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn plex schrijver maar niet aan de praat! heb alles al geprobeerd, master en slave, primary en secondary, nieuwe drivers. het is niet dat hij het niet doet, want als ik windows handmatig opnieuw opstart, doet hij het als een trein, geen probleem, maar het is alleen een beetje lastig. na de bios scant hij hem wel gewoon, dus ik heb zo'n gevoel dat het probleem ergens in windows ligt!!

configuratie

Athlon 1,4 GHz
A7V133
256 MB Cas 2 Dane-Elec
Asus 50X CD-ROM

Ik draai Windows 98 SE

Kan iemand mij misschien helpen??

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Topic naam: Krijg mijn Plex niet aan de praat!!
Op woensdag 22 augustus 2001 22:52 schreef Kloothommel het volgende:
Het is niet dat hij het niet doet, want als ik windows handmatig opnieuw opstart, doet hij het als een trein, geen probleem, maar het is alleen een beetje lastig.
wat is nou het probleem?? je spreekt jezelf tegen hiero.

mmmm....hint--> Kloothommel LOL :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53
Ja, en over welke Plex hebben we 't eigenlijk?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

RTM, en anders www.plextor.be

Verwijderd

IK heb vaker gelezen dat er een hoop tweakers zijn met plextor problems. Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met via drivers. Check ff of je de juiste via 4x1 drivers hebt. Het zal niet aan je plextor liggen. Check ook ff of je de juiste ata drivers hebt geinstalleerd. Ik ga er overigens wel vanuit dat je ultra ata op je mainboard hebt zitten.

Succes