Ik wil voor een school een aantal informatiezuilen opbouwen. De zuilen met toetsenbord en scherm zijn al aanwezig. Tevens een bedraad netwerk. Het budget is helaas altijd beperkt. Denk hierbij aan een +/- 500,-. De vraag is welke hardware ik het beste kan aanschaffen.
Schermen beschikken helaas enkel over een VGA aansluiting!
Mijn wens is nu om een kleine server te installeren waarop ik Wordpress installeer als basis waarop zo'n 2 infozuilen aangesloten worden.
1. Wat kan ik het beste gebruiken voor de server? Hou hitte productie in gedachten
2. Aanschaf advies voor de 2 clients die enkel een browser zullen draaien
3. Aanschaf advies voor een 3e infozuil waarop een database komt te staan met meer als 2 TB aan data. Deze is enkel op Windows te gebruiken.
Alles is on premise en zal en mag geen verbinding hebben met het internet.
Wie denkt met mij mee? Ik had iets als raspberry pi voor de server in gedachten. Wellicht dat de 2 clients op een raspberry pi kunnen gaan werken?
Schermen beschikken helaas enkel over een VGA aansluiting!
Mijn wens is nu om een kleine server te installeren waarop ik Wordpress installeer als basis waarop zo'n 2 infozuilen aangesloten worden.
1. Wat kan ik het beste gebruiken voor de server? Hou hitte productie in gedachten
2. Aanschaf advies voor de 2 clients die enkel een browser zullen draaien
3. Aanschaf advies voor een 3e infozuil waarop een database komt te staan met meer als 2 TB aan data. Deze is enkel op Windows te gebruiken.
Alles is on premise en zal en mag geen verbinding hebben met het internet.
Wie denkt met mij mee? Ik had iets als raspberry pi voor de server in gedachten. Wellicht dat de 2 clients op een raspberry pi kunnen gaan werken?