Beste Tweakers,
Zouden jullie mij kunnen helpen met het beoordelen van de prebuild in bovenstaande post?
Deze valt binnen het budget en tikt op eerste zicht al mijn boxes.
Echter ben ik even zoekende sommige componenten zoals het moederbord of RAM wel bij het systeem past.
Ik ben als leek niet instaat om zonder hulp te gaan rommelen met bios settings / ram settings of GPU settings dus voor mij zo graag mogelijk plug and play.
b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Gaming pc met een beetje office applicaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ~3300 zonder randapperatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet de komende jaren weer even meegaan en ( waarschijnlijk ) een nieuwe game release aankunnen voor x jaar
Ga je overklokken?
[
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een kritische blik op de aangeboden build. en dan met name het moederbord en RAM.
Ik heb als pc leek een check gedaan van de componenten op de tweakers site, echter kom ik niet echt verder tot een conclusie wat voor RAM ze nou gebruiken en of dit wel een beetje in verhouding staat met de rest van het systeem.
Het gaat om build:
linkjes naar externe linkjes zijn niet toegestaan gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
INTEL CORE I7 12700KF
MSI CORELIQUID 240R V2
MSI Z690 TOMAHAWK WIFI
32 GB RAM CORSAIR VENGEANCE RGB PRO SL
MSI SPATIUM M480 M.2 1TB PCIE 4.0
MSI GEFORCE RTX 3080
MSI MPG A850GF
MSI QUIETUDE 100S
WINDOWS 11 HOME
ASSEMBLAGE / INSTALL / 2 JAAR GARANTIE
EXTRA FANS CORSAIR ML120 2PACK
in combinatie met een
https://azerty.nl/product...&utm_medium=cpc&utm_term=
Zouden jullie mij kunnen helpen met het beoordelen van de prebuild in bovenstaande post?
Deze valt binnen het budget en tikt op eerste zicht al mijn boxes.
Echter ben ik even zoekende sommige componenten zoals het moederbord of RAM wel bij het systeem past.
Ik ben als leek niet instaat om zonder hulp te gaan rommelen met bios settings / ram settings of GPU settings dus voor mij zo graag mogelijk plug and play.
b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Gaming pc met een beetje office applicaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ~3300 zonder randapperatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet de komende jaren weer even meegaan en ( waarschijnlijk ) een nieuwe game release aankunnen voor x jaar
Ga je overklokken?
[
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een kritische blik op de aangeboden build. en dan met name het moederbord en RAM.
Ik heb als pc leek een check gedaan van de componenten op de tweakers site, echter kom ik niet echt verder tot een conclusie wat voor RAM ze nou gebruiken en of dit wel een beetje in verhouding staat met de rest van het systeem.
Het gaat om build:
linkjes naar externe linkjes zijn niet toegestaan gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
INTEL CORE I7 12700KF
MSI CORELIQUID 240R V2
MSI Z690 TOMAHAWK WIFI
32 GB RAM CORSAIR VENGEANCE RGB PRO SL
MSI SPATIUM M480 M.2 1TB PCIE 4.0
MSI GEFORCE RTX 3080
MSI MPG A850GF
MSI QUIETUDE 100S
WINDOWS 11 HOME
ASSEMBLAGE / INSTALL / 2 JAAR GARANTIE
EXTRA FANS CORSAIR ML120 2PACK
in combinatie met een