Toon posts:

XboxoneLivegold actief in het systeem maar lukt niet multip

Pagina: 1
Acties:

• Edward
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 25-12-2022
Hallo
Ik kocht gisterenavond een live kaart voor op de xboxone maar ik kocht mij per ongeluk een Turkse live kaart maar die code werkte niet omdat ik in België woon dus voor de minste problemen kocht ik een nieuwe live kaart deze keer de juiste ! Ik heb de code ontvangen en is nu actief op mijn xbox one maar het probleem is dat ik gewoon geen multiplayer kan spelen zogezegd heb ik helemaal geen live kaart maar wel in het systeem van mijn x box one ! Staat actief voor 3 maanden ... wie kan er mij helpen dank u alvast

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou Microsoft even bellen :)

• Edward
Ja graag maar waar vind u ergens het nummer !? Di staat nergens online ,ik kan alleen hulp krijgen van een bot ! Slechte service allesinds

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
Edward schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:44:
[...]

Ja graag maar waar vind u ergens het nummer !? Di staat nergens online ,ik kan alleen hulp krijgen van een bot ! Slechte service allesinds
Zou eerder contact opnemen met de site waar je het besteld hebt. Aangezien je het eerst over een turkse variant hebt.

Daarnaast kom met meer info. Wat heb je gekocht, en hoe heb je het toegevoegd. Klopt het account wel, wat lukt er niet exact?

• Edward
corporalnl schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:48:
[...]

Zou eerder contact opnemen met de site waar je het besteld hebt. Aangezien je het eerst over een turkse variant hebt.

Daarnaast kom met meer info. Wat heb je gekocht, en hoe heb je het toegevoegd. Klopt het account wel, wat lukt er niet exact?
ik heb een live kaart gold gekocht voor 3 maanden via de site livekaarten.be ... eerst een Turkse versie maar dat werkte niet ik krag de melding dat ik in het verkeerde land was en ip moest veranderen en al maar dat leek mij veel te moeilijk en niet normaal nog nooit meegemaakt! Dus ik kocht een 2de xboxlivegold kaart van 3 maanden maar dan op de site waar ik altijd aan kochte dus die heb ik ook via store de code ingevuld en die code werkte ,dus ik heb nu 3 maand live maar als ik wil multiplayer spelen gaat dit niet en ook krijg ik geen foutmelding

• corporalnl
Welk spel, weet je zeker dat het gold is en niet gewoon live?

Wat zegt je account binnen de xbox?

Heb je andere spellen geprobeerd?

Meer info helpt...

• Edward
corporalnl schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:21:
Welk spel, weet je zeker dat het gold is en niet gewoon live?

Wat zegt je account binnen de xbox?

Heb je andere spellen geprobeerd?

Meer info helpt...
mijn x box zegt dat het actief is . Met need for speed kan ik wel online dat heb ik net getest

• corporalnl
Edward schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:18:
[...]

[Afbeelding] mijn x box zegt dat het actief is . Met need for speed kan ik wel online dat heb ik net getest
En welke need for speed is dat?

En welke spellen lukt het niet?

En wat gebeurd er exact als je een multiplayer spel wil spelen wat niet werkt?
etc etc.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-01 16:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Edward schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:44:
[...]

Ja graag maar waar vind u ergens het nummer !? Di staat nergens online ,ik kan alleen hulp krijgen van een bot !
Microsoft: 0800 58 121

Heel raar, staat gewoon op de site van Microsoft onder "Ondersteuning voor Microsoft Store". Maar ja, het kan dus ook gewoon zijn dat je bij de verkoper moet zijn.
Slechte service allesinds
Je koopt iets bij A en verwacht dan dat B direct voor je klaarstaat?

[Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2022 09:13]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Edward
corporalnl schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:48:
[...]

En welke need for speed is dat?

En welke spellen lukt het niet?

En wat gebeurd er exact als je een multiplayer spel wil spelen wat niet werkt?
etc etc.
Hot pursuit lukt wel calloptie of duty cold war lukt niet , als ik op multiplayer druk kan ik enkel tegen bots spelen niet met online gamers die optie is gelijk weg ...

• Edward
MAX3400 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Heel raar, staat gewoon op de site van Microsoft onder "Ondersteuning voor Microsoft Store". Maar ja, het kan dus ook gewoon zijn dat je bij de verkoper moet zijn.

[...]

sorry ik vond het echt niet ...

• corporalnl
Need for Speed hot pursuit heeft geen Gold nodig.
Heb je blijkbaar wel gold voor nodig

Zou toch binnen je account controleren of het echt wel gold is. Een bon van de winkel zegt niks namelijk.

Misschien verkeerd account?

[Voor 18% gewijzigd door corporalnl op 01-02-2022 12:35]

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:19
Edward schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:20:
[...]
Hot pursuit lukt wel calloptie of duty cold war lukt niet , als ik op multiplayer druk kan ik enkel tegen bots spelen niet met online gamers die optie is gelijk weg ...
Wel het juiste pack geïnstalleerd voor multiplayer binnen CoD Cold War?

Als het met Need For Speed wel lukt ligt het dus niet aan je Xbox, of Live abonnement maar aan de game waarbij het niet lukt.

[Voor 15% gewijzigd door Maikel64 op 01-02-2022 11:32]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• Edward
corporalnl schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:37:
Need for Speed hot pursuit heeft geen Gold nodig.

Zou toch binnen je account controleren of het echt wel gold is. Een bon van de winkel zegt niks namelijk.

Misschien verkeerd account?
Ja het is echt gold ook in het systeem staat er dat ik gold heb ...

• Edward
Maikel64 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Wel het juiste pack geïnstalleerd voor multiplayer binnen CoD Cold War?

Als het met Need For Speed wel lukt ligt het dus niet aan je Xbox, of Live abonnement maar aan de game waarbij het niet lukt.
Ja ik heb 6maand niet gespeeld daarvoor lukte het altijd ... ik heb niets verwijderd ook dus snap er niets van

• MAX3400

MAX3400

Weet je zeker dat je nog wel online kan spelen met NFS; EA heeft toch in augustus een handvol servers gesloten waaronder voor meerdere NFS-games?

Geen server = geen online.

• corporalnl
@Maikel64 Voor need for speed hot porsuit heb je geen gold nodig.

Correctie is wel nodig blijkbaar.

@MAX3400 Hier valt de xbox one hot porsuit niet onder.

@Edward Kom met meer informatie, er moet aan alle kanten gevraagd worden wat het mogelijk kan zijn.

Zijn er andere spellen die je kan testen? ( met gold vereist )

[Voor 6% gewijzigd door corporalnl op 01-02-2022 12:34]

• Edward
corporalnl schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:31:

@Edward Kom met meer informatie, er moet aan alle kanten gevraagd worden wat het mogelijk kan zijn.

als ik mijn oude spellen instaleer kan ik dat eventueel testen maar mijn xbox staat vol ook spelletjes voor mijn dochter heeft gta gold nodig? Ik heb nog andere call of dutys liggen ook ...

• MAX3400

MAX3400

+
Maar NFS:HP doet het toch gewoon?

Het heeft ook niet veel nut, nu teruglezend, dat als inderdaad iemand 4 vragen stelt, er 1 generiek antwoord op komt @Edward dus graag eventjes iets gestructureerder testen.

En, minstens zo belangrijk, heb je nou de leverancier en Microsoft al gesproken?
Edward schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:34:
[...]
als ik mijn oude spellen instaleer kan ik dat eventueel testen maar mijn xbox staat vol ook spelletjes voor mijn dochter heeft gta gold nodig? Ik heb nog andere call of dutys liggen ook ...
Als je Gold hebt, dan moet je in de Store sowieso 3 of 4 gratis spellen zien staan. Zijn die er? Ja, mooi dan is GOLD aktief.

Dat je dan bepaalde online dingen niet kan; wie weet staat je internet te klapperen op de router en heeft het dus niets te maken met die 6-maanden kaart van gisteren.

[Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2022 12:35]

• Edward

Correctie is wel nodig blijkbaar.

Ook hebbik gisteren contact gehad met iemand die xbox support en die zei verwijder u account .... dus ik deed dat maar nu kan ik mijn code niet meer 🙄heb herstel aangevraagd maar ze moeten het verifiëren maar er gebeurt niets ?

• Edward
MAX3400 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:34:
[...]

+

[...]

Maar NFS:HP doet het toch gewoon?

Het heeft ook niet veel nut, nu teruglezend, dat als inderdaad iemand 4 vragen stelt, er 1 generiek antwoord op komt @Edward dus graag eventjes iets gestructureerder testen.

En, minstens zo belangrijk, heb je nou de leverancier en Microsoft al gesproken?

[...]

Als je Gold hebt, dan moet je in de Store sowieso 3 of 4 gratis spellen zien staan. Zijn die er? Ja, mooi dan is GOLD aktief.

Dat je dan bepaalde online dingen niet kan; wie weet staat je internet te klapperen op de router en heeft het dus niets te maken met die 6-maanden kaart van gisteren.
Ja die gratis spelen staan er ook op ,ik bel microsoft na de middag en laat jullie meer weten...
gestructureerder testen !? Hoe dan ? Ik weet ook niet hoe het moet of wat er aan de hand is ik volg jullie raad ook op dus wat doe ik dan niet juist ?

• Edward
MAX3400 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:57:
[...]

[...]

ik heb dus de hele dag gebelt naar xbox support maat die was heel vervelend. in totaal heb ik 18 moeten bellen telkens als ze mij doorschakelen werd het gesprek stop gezet .... dus ik sta geen meter verder ik vind dit echt vervelend ik snap er niet meer van ,echt heel frustrerend allemaal !

• MAX3400

MAX3400

Edward schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:46:
[...]
ik heb dus de hele dag gebelt naar xbox support maat die was heel vervelend.
Kan je internationaal bellen? +3120-5001500 (heb ik goede ervaring mee).

Ben je redelijk goed in Engels? Probeer de chat-support in USA te bereiken (zeeeer goede ervaring mee).

• Edward
MAX3400 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:47:
[...]

Kan je internationaal bellen? +3120-5001500 (heb ik goede ervaring mee).

Ben je redelijk goed in Engels? Probeer de chat-support in USA te bereiken (zeeeer goede ervaring mee).
Dank u makker ! Ik weet ondertussen het probleem...mijn dochter had iets gewist een stuk van call of duty en zo kon ik niet online... jammer dat ik nu mijn account kwijt ben ,omdat die support zei verwijder u account en herinstalleer het maar ik ken nu mijn code niet meer 🥴

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:16
Edward schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:42:
[...]

Dank u makker ! Ik weet ondertussen het probleem...mijn dochter had iets gewist een stuk van call of duty en zo kon ik niet online... jammer dat ik nu mijn account kwijt ben ,omdat die support zei verwijder u account en herinstalleer het maar ik ken nu mijn code niet meer 🥴
Erg jammer, maar het feit dat je je wachtwoorden niet op orde hebt ligt toch echt aan jezelf.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee