HighlightedClickout knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:40
Ik zie dat er vanochtend een nieuwe feature is gelanceerd - de highlightedClickout. Wat ik mis aan deze knop is de informatie er om heen die in de shoplist wel staat, namelijk levertijd, shop reputatie en wat de reeds berekende verzendkosten zijn. Deze knop doet me een beetje denken aan de 'I'm feeling lucky' knop van Google - rechtstreeks naar de 1e hit gaan.
Het mooie van de PW voor mij is dat alles overzichtelijk en vergelijkbaar is. Dat er dan een shop bovenuit springt doet voor mij afbreuk hieraan, waardoor het principe 'de eerste zal wel de beste zijn' wordt gefaciliteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAmwAEtphAVFSSEyn13GV-mmSQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pn3gX3xVfZDXCOAqJsZ0lLuL.jpg?f=fotoalbum_large

Voor mensen die geen liefhebber zijn van deze knop - de custom CSS staat klaar.
custom css snippet: highlightedClickout verwijderen

[ Voor 19% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 31-01-2022 13:21 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:00

ikloon

Product Owner
Dat is nog geen officiele nieuwe feature. Dat is een A/B test die nu loopt. Maar dank voor je feedback.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:22

J2S

Dat soort dingen eindigen bij mij heel snel onder µBlock -> Block element.

Bij mij niet verschenen, gelukkig. Niets zo vervelend als gestuurd worden in mijn aankopen.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM