Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gamen zijn, geen hardcore gamen, want ik ben gewoon een "casual gamer", maar het moet wel smooth draaien. Voornamelijk Call of Duty Vanguard, Battlefield 5. Er hangt een Philips 346B scherm (Widescreen 3440x1440) aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget, ik ben vooral op zoek naar een goede upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm (Philips 346B) en toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pre-built systeem waar ik voorlopig weer even mee vooruit kan. Zelfbouw deed ik vroeger altijd, maar eigenlijk niet zoveel zin meer in. Dus liever een mooie pre-built.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een mini-desktop form-factor, zodat ie op m'n bureau kan staan.
Ik heb momenteel deze specs :
Ga je overklokken?
Nee, dat is zeker niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen met pre-built game systemen. Heb er al zat gevonden, maar de vraag is vooral wat me nu een goede stap vooruit geeft.
Als er echt zwaarwegende redenen zijn om niet voor pre-built te gaan, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Het zal voornamelijk gamen zijn, geen hardcore gamen, want ik ben gewoon een "casual gamer", maar het moet wel smooth draaien. Voornamelijk Call of Duty Vanguard, Battlefield 5. Er hangt een Philips 346B scherm (Widescreen 3440x1440) aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget, ik ben vooral op zoek naar een goede upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm (Philips 346B) en toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pre-built systeem waar ik voorlopig weer even mee vooruit kan. Zelfbouw deed ik vroeger altijd, maar eigenlijk niet zoveel zin meer in. Dus liever een mooie pre-built.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een mini-desktop form-factor, zodat ie op m'n bureau kan staan.
Ik heb momenteel deze specs :
En daar draait bijvoorbeeld Call of Duty Vanguard in de hoogste instellingen echt niet lekker meer op. Dus ik zoek vooral een goede upgrade.AMD Ryzen 5 2400G
G.Skill DDR4-2132 16GB (2x 8GB)
Gigabyte AB350-Gaming 3-CF Moederbord
NVIDIA GeForce GTX1060 6GB
Ga je overklokken?
Nee, dat is zeker niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen met pre-built game systemen. Heb er al zat gevonden, maar de vraag is vooral wat me nu een goede stap vooruit geeft.
Als er echt zwaarwegende redenen zijn om niet voor pre-built te gaan, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!