Toon posts:

Pre-built game systeem gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gamen zijn, geen hardcore gamen, want ik ben gewoon een "casual gamer", maar het moet wel smooth draaien. Voornamelijk Call of Duty Vanguard, Battlefield 5. Er hangt een Philips 346B scherm (Widescreen 3440x1440) aan.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget, ik ben vooral op zoek naar een goede upgrade.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm (Philips 346B) en toetsenbord en muis gaan mee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pre-built systeem waar ik voorlopig weer even mee vooruit kan. Zelfbouw deed ik vroeger altijd, maar eigenlijk niet zoveel zin meer in. Dus liever een mooie pre-built.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een mini-desktop form-factor, zodat ie op m'n bureau kan staan.
Ik heb momenteel deze specs :
AMD Ryzen 5 2400G
G.Skill DDR4-2132 16GB (2x 8GB)
Gigabyte AB350-Gaming 3-CF Moederbord
NVIDIA GeForce GTX1060 6GB
En daar draait bijvoorbeeld Call of Duty Vanguard in de hoogste instellingen echt niet lekker meer op. Dus ik zoek vooral een goede upgrade.

Ga je overklokken?
Nee, dat is zeker niet de bedoeling.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen met pre-built game systemen. Heb er al zat gevonden, maar de vraag is vooral wat me nu een goede stap vooruit geeft.
Als er echt zwaarwegende redenen zijn om niet voor pre-built te gaan, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Alle reacties

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:26
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een heleboel systemen gevonden. Kant en klaar van bijvoorbeeld pricewatch: ASUS ROG Strix G10DK-R5800X070T (16GB ram)

En een setje game PC's van MSI. Maar ik ben vooral benieuwd of dit nou een goede upgrade is voor m'n huidige systeem die met gaat bieden wat ik zoek?

• 2.DIE.4
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-03 22:25
Prebuilt heeft dikwijls een aantal nadelen, o.a. beperkte upgrademogelijkheden, ondermaatse koeling, afwijkende ram-specificaties, ...

Ik zou kijken om bij bvb. Azerty een aantal onderdelen te selecteren en gebruik te maken van hun assemblageservice (vanaf 89,00 EUR).

Voor een budget van +- 1800 EUR moet je denken in de richting van:
- Intel i5-12400f
- b660-mobo
- 16gb ddr4
- 1tb nvme
- rtx3070
- ...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee