edit ; backuptaken verwijderd en een neiuwe aangemaakt. Kijken of die het wel doet
Ok. Sinds mijn 213+ is vervangen door een nieuwe Syn NAS die wel DSM 7 aankan heb ik een probleem.
Situatie
Ik heb 1 hoofdNAS, mijn Synology 218+. En ik heb een secundaire NAS (als backup) ; een Syn 115J
Beiden draaien nu DSM7
En sinds vervang van mijn 213+ door de 218+ heb ik een probleem.
Als ik via syn assitant map stations aanmaak vanaf mijn W10 machine, dan zijn die mapstations weer weg na een dag en moet ik ze opnieuw aanmaken met Syn Assistant.
Via hyperbackup moet ik nu dagelijks de verbinding tussen mijn 218 en mijn 115 veriefieren. Ergo, de automatische backups weigert het te doen, want er is na een dag geen verbinding meer vanuit mijn ene NAS naar de andere NAS.
Ik krijg in Hyperbackup een Authentication failed error.
Als ik dan handmatig weer verifieer, dan kan ik wel een backup draaien
Ik kan beide NASsen wel gewoon bereiken via het ip adres..
Heb al zitten googlen, wat instellingen aangepast, maar probleem blijft bestaan.
Iemand?
Ok. Sinds mijn 213+ is vervangen door een nieuwe Syn NAS die wel DSM 7 aankan heb ik een probleem.
Situatie
Ik heb 1 hoofdNAS, mijn Synology 218+. En ik heb een secundaire NAS (als backup) ; een Syn 115J
Beiden draaien nu DSM7
En sinds vervang van mijn 213+ door de 218+ heb ik een probleem.
Als ik via syn assitant map stations aanmaak vanaf mijn W10 machine, dan zijn die mapstations weer weg na een dag en moet ik ze opnieuw aanmaken met Syn Assistant.
Via hyperbackup moet ik nu dagelijks de verbinding tussen mijn 218 en mijn 115 veriefieren. Ergo, de automatische backups weigert het te doen, want er is na een dag geen verbinding meer vanuit mijn ene NAS naar de andere NAS.
Ik krijg in Hyperbackup een Authentication failed error.
Als ik dan handmatig weer verifieer, dan kan ik wel een backup draaien
Ik kan beide NASsen wel gewoon bereiken via het ip adres..
Heb al zitten googlen, wat instellingen aangepast, maar probleem blijft bestaan.
Iemand?
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 31-01-2022 10:36 ]