Wijziging User Review - computer1_up - Satom

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computer1_up
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-05 13:07
Mede-auteur:
  • Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 07:25

Satom

De korte versie:

Enkele maanden geleden heb ik een product aangeboden op V&A waarin user Satom geïnteresseerd zei te zijn. Na enkele DM's teruggestuurd te hebben vanuit mijn kant, bleef reactie uit. Omdat ik niet blij was met het uitblijven van een reactie, heb ik na een week gewacht te hebben een negatieve review achtergelaten bij Satom. Enkele weken geleden (dit was ongeveer 3 maanden na het initiële bericht), kreeg ik als reactie hierop een negatieve review.

Mijn review bij Satom: https://tweakers.net/aanbod/rating/1018656/
Satom's review bij mij: https://tweakers.net/aanbod/rating/1043708/

Nadat ik me nogmaals goed verdiept heb in de richtlijnen omtrent het plaatsen van V&A reviews, ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn review bij Satom niet aan deze richtlijnen voldoet. En natuurlijk ben ik ook niet blij met de review die als reactie hierop kwam (volgens mij mag dit ook niet wat de richtlijnen betreft).

Ik heb diezelfde dag dat de review bij mij binnenkwam, geprobeerd contact te leggen met Satom om dit issue op te lossen. Echter heb ik wederom geen reactie meer van hem gekregen, dus ben ik genoodzaakt om dit topic aan te maken zonder zijn goedkeuring.

Mijn voorstel is om beide reviews te verwijderen, gezien ze beide niet aan de richtlijnen voldoen.

Daarnaast wil ik graag om advies vragen over hoe ik in de toekomst om moet gaan met kopers/verkopers op V&A waar reactie van uitblijft, wat betreft het achterlaten van een review. Natuurlijk moet er voldoende basis zijn om een review over te schrijven, maar ik ben ook van mening dat het niet tijdig reageren op een bericht niet netjes is op V&A.

Is bovenstaand voorstel acceptabel voor de mods?

Alvast bedankt!

Did you try turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was geen sprake van een transactie, dus is een beoordeling niet toegestaan. Bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.