Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn systeem voornamelijk gaan gebruiken voor administratieve zaken, daarnaast wil gamen denkend aan Call of Duty en soortgelijke spellen, Het systeem moet weer een paar jaar mee kunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs wat het mag gaan kosten is tussen de 1000 en 1300 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het prettig vinden dat de PC zo stil mogelijk is omdat deze in een slaapkamer komt te staan. En ben zelf tot deze samenstelling gekomen graag wat ideeën of opmerkingen
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat op een aanmerkingen willen ontvangen, het mooiste zou zijn als de PC nog iets goedkoper zou kunnen worden gemaakt. Tevens zou ik graag horen wat voor monitor jullie zouden aanraden
Alvast bedankt
Ik wil mijn systeem voornamelijk gaan gebruiken voor administratieve zaken, daarnaast wil gamen denkend aan Call of Duty en soortgelijke spellen, Het systeem moet weer een paar jaar mee kunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs wat het mag gaan kosten is tussen de 1000 en 1300 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het prettig vinden dat de PC zo stil mogelijk is omdat deze in een slaapkamer komt te staan. En ben zelf tot deze samenstelling gekomen graag wat ideeën of opmerkingen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 274,90 | € 274,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 95,90 | € 95,90 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6600 XT Gaming X 8G | € 649,- | € 649,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Rood | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 167,95 | € 167,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.414,77 |
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat op een aanmerkingen willen ontvangen, het mooiste zou zijn als de PC nog iets goedkoper zou kunnen worden gemaakt. Tevens zou ik graag horen wat voor monitor jullie zouden aanraden
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Jamz op 30-01-2022 21:14 ]