Mifi router aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-02 12:37
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mifi router voor op vakantie (o.a. met de camper). Ik zou hem graag o.a. gebruiken voor een camera in de camper. Het zal dus vooral voor in Europa zijn en het liefst onder de €150.
Mijn voorkeur gaat uit naar eentje met een accu, omdat er niet altijd 230V beschikbaar is in de camper.
Ik heb al wat van TP-Link gevonden (M7350, M7450, M7650) maar ik lees bij allemaal wel wat slechte recensies en ik weet niet welk type het beste is voor mijn wensen.
Van Puli heb ik ook al de GL-XE300 gevonden, ziet er top uit (ook met WAN en LAN poort) maar de verkrijgbaarheid is in NL niet zo goed (behalve bij Amazon de EC25-E en de EP06-E, dus niet de global versie). Ik weet ook niet zo goed welke versie dan goed is. Het is dan wel weer handig om een camera bedraad aan te sluiten.
Ook heb ik bijvoorbeeld de Wifi Buddy gevonden, maar ik vraag me wel af of dit genoeg kwaliteit is. Ik kan hier ook weinig over vinden.
En er zijn uiteraard nog veel meer opties te vinden. Ik zou dus graag ervaringen van mensen horen over mifi routers, zodat ik wat meer inzicht krijg in wat er wel en niet mogelijk is en waar ik vooral op moet letten.

Alvast bedankt!

[ Voor 63% gewijzigd door sdop op 31-01-2022 08:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-05 16:44
Ik heb de TP-Link M7450 meerdere malen gebruikt om een portofoon steunpunt te voorzien van een internetverbinding.
Werkte prima, al draaide hij ook op het netwerk van KPN wat uiteraard in het buitenland tegen kan vallen, nog niet overal is zn dekkend en snel netwerk te vinden.

Maar in Nederland kan je er een prima mee uit de voeten en ben je verzekerd van een stabiele verbinding.
Alleen ging de accu niet zo lang mee als geadverteerd, maar dat kan aan mij gelegen hebben (vrijwel continu spraakverkeer toen) maar door 'm aan te sluiten op 220V was dat probleem ook opgelost.

PW: pricewatch: TP-Link 300Mbps LTE-Advanced Mobiele Wifi M7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044593

Of:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1Modems en routersTP-Link Archer MR600€ 104,95€ 104,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 104,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus past beter in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het is echter wel de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen. Je hebt dit gedaan, maar echt concrete apparaten zijn daar nog niet uitgekomen.

Zou je je openingspost willen aanvullen en aan geven welke apparaten je gevonden hebt en waarom je daar over twijfelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-02 12:37
rens-br schreef op maandag 31 januari 2022 @ 07:49:
[mbr]Dit betreft aankoopadvies, dus past beter in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het is echter wel de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen. Je hebt dit gedaan, maar echt concrete apparaten zijn daar nog niet uitgekomen.

Zou je je openingspost willen aanvullen en aan geven welke apparaten je gevonden hebt en waarom je daar over twijfelt?[/]
Mijn excuses, ik heb inmiddels de openingspost aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:32

FeaR

In GoT we trust

rens-br schreef op maandag 31 januari 2022 @ 07:49:
[mbr]Dit betreft aankoopadvies, dus past beter in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het is echter wel de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen. Je hebt dit gedaan, maar echt concrete apparaten zijn daar nog niet uitgekomen.
Consumentenelektronica is geen dumpbak, aangezien op GoT ook Componenten Aankoopadvies bestaat lijkt me dat de betere plek: CEA > CAA

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 31-01-2022 08:40 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1