Ik heb momenteel een login-script die wel werkt, met cookies (voor de makkelijkheid). Indien iemand een FORM post mbv. GET of POST, maar zijn login is verlopen, dan wil ik dat er een login-schermpje vertoond wordt. Na het inloggen wil ik dat de FORM (inclusief gevulde velden) nog een keer wordt gepost (waarbij de user nu wel is ingelogd)
Nu wil graag het volgende "schoonheids"-foutje eruithalen:
Om de cookie te zetten genereer ik nu een HTML pagina met een die via die het formulier refreshed. Er staat dan eventjes: "U bent succesvol ingelogd.", en daarna wordt de form opnieuw gepost.
Niet werkende oplossingen:
1) header("Location: blabla.php/+querystring");
Hier wordt de cookie niet gezet
2) het is nodig om de FORM opnieuw te posten, dus ik kan niet iets doen waarbij de session-data in variabelen staat
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik wil wel de cookie zetten en de form posten, maar zonder de redirect pagina. Hoe kan ik dit realiseren?
Nu wil graag het volgende "schoonheids"-foutje eruithalen:
Om de cookie te zetten genereer ik nu een HTML pagina met een die via die het formulier refreshed. Er staat dan eventjes: "U bent succesvol ingelogd.", en daarna wordt de form opnieuw gepost.
Niet werkende oplossingen:
1) header("Location: blabla.php/+querystring");
Hier wordt de cookie niet gezet
2) het is nodig om de FORM opnieuw te posten, dus ik kan niet iets doen waarbij de session-data in variabelen staat
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik wil wel de cookie zetten en de form posten, maar zonder de redirect pagina. Hoe kan ik dit realiseren?