Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
-1 troll zou ik voor deze reactie echt TE laag vinden, eigenlijk vind ik de reactie op zich (gezien de context van de sub-thread) eigenlijk wel 'sense' maken.Datacenter is imho gewoon uitgebracht voor marketing / reklame. Een serieus verkoop product is het niet. Daarom is het ook zo duur, meer verkopen zullen ze niet, ook al maken ze het goedkoper. Wel is het reklame, gewoon omdat er zoveel voor wordt gevraagd.
Als stabiliteit echt belangrijk is, moet je gewoon niet voor windows kiezen. Ook niet voor datacenter met directX al die andere zut geintegreerd.
Overigens vind ik het redelijk onzinnig om windows op super stabiele hardware te draaien. De downtime zal er niet significant door afnemen. Die 99,999% is btw onder
bepaalde voorwaarden. Zo kent NT4 ook 99,975 % gegarandeerde "uptime" _onder_ de _voorwaarde_ dat de PC niet meer dan 7,5 uur per dag aan staat.
Weer een troll, mag ik ff een link zien waar die zgn voorwaarde op vermeld wordt, ik geloof er namelijk geen fluit van.Overigens vind ik het redelijk onzinnig om windows op super stabiele hardware te draaien. De downtime zal er niet significant door afnemen. Die 99,999% is btw onder
bepaalde voorwaarden. Zo kent NT4 ook 99,975 % gegarandeerde "uptime" _onder_ de _voorwaarde_ dat de PC niet meer dan 7,5 uur per dag aan staat.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
de reactie staat op +1 nu dat lijkt mij een mooie plek vor deze
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Het is meer de vraag of de aanwezigheid van DirectX voor extra stabiliteitsproblemen zorgt. Gezien het typische gebruik van 2000 Server denk ik namelijk van niet. De twijfel over of het verstandig van MS is snap ik wel omdat in de begintijd van NT4 (SP3) er wel degelijk problemen ontstaan zijn door integratie van DirectX en andere multimedia zooi..
Binnen mijn werkgever doet het waargebeurde verhaal nog altijd de ronde waar de systeembeheerder een geavanceerde screensaver activeert. En dan blijkt dat het netwerk altijd erg traag is. *tenzij* de systeembeheerder op kantoor is. rara hoe kan dat nou
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
Je mag me bedanken. Na een uurtje zoeken heb ik de link weer gevonden. En er dus ook maar bij gezet.Op woensdag 22 augustus 2001 22:58 schreef Beaves het volgende:
Yep, ook al vind ik het nog steeds een troll, een +1 verdiend die wel (zelfs een +2 als de link er bij had gestaan over dat laatste verhaaldje over WinNT).
Windows 98 SE (server edition was het tochOp donderdag 23 augustus 2001 13:19 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Bij deze daag ik je uit een server OS op te noemen dat MINDER stabiel is
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 14:03 schreef wauskes het volgende:
Windows 98 SE (server edition was het toch)
Gepost door Beaves Woensdag 22 Augustus 2001 - 17:47 Score: 3 (Off-topic)
Ben het nog niet met de beoordelingen eens btwGepost door Flipz Woensdag 22 Augustus 2001 - 22:01 Score: 0 (Overbodig)
Nou vooruit dan maar. Ik heb RH 3.(nogwat) ooit als server gebruikt en ook als server geinstalleerd (zat die leuke optie bij) maar die had maar een uptime van een dag of 2 en toen zat ie vastOp vrijdag 24 augustus 2001 11:56 schreef Zemanova het volgende:
Valt niet mee he?
Wat betreft de beoordeling die zal ik ff nalopen
Verwijderd
Was RH3 wel een server OS??Op vrijdag 24 augustus 2001 12:48 schreef wauskes het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ik heb RH 3.(nogwat) ooit als server gebruikt en ook als server geinstalleerd (zat die leuke optie bij) maar die had maar een uptime van een dag of 2 en toen zat ie vast
Wat betreft de beoordeling die zal ik ff nalopen
Maar je kon tijdens de installatie kiezen om als server te installeren. Dus was wel leuk
PS de beoordeling is doorgevoerd weet alleen niet of het effect heeft gehad.