Hallo tweakers ,
Vanmiddag wilde ik samen met mijn schoonvader onze nieuwe tv en soundbar ophangen aan de muur.
Echter met het boren van de gaten vonden we al dat de muur erg zacht bleek. Juiste boor gebruikt. Voor een stenen/betonnen muur.
Maar zodra de soundbarbeugel bevestigd werd kwam deze de muur al uitzetten.
Na wat speurwerk kwamen we erachter dat waarschijnlijk een drijfstenen muur is, we hebben nog gekeken naar een chemisch anker.
We durfden het uiteindelijk toch niet aan want hrt is zonde van onze nieuwe apparatuur als dat uit de muur komt zetten.
Dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie hier misschien ervaring mee ?
Zijn er mogelijk op bouwkundig gebied om dit alsnog te realiseren ?
Kan de muur soort van vervangen worden door een andere constructie ipv drijfsteen ?
(Ik denk ff hardop haha)
Alvast bedankt voor jullie moeite !
Vanmiddag wilde ik samen met mijn schoonvader onze nieuwe tv en soundbar ophangen aan de muur.
Echter met het boren van de gaten vonden we al dat de muur erg zacht bleek. Juiste boor gebruikt. Voor een stenen/betonnen muur.
Maar zodra de soundbarbeugel bevestigd werd kwam deze de muur al uitzetten.
Na wat speurwerk kwamen we erachter dat waarschijnlijk een drijfstenen muur is, we hebben nog gekeken naar een chemisch anker.
We durfden het uiteindelijk toch niet aan want hrt is zonde van onze nieuwe apparatuur als dat uit de muur komt zetten.
Dus mijn vraag aan jullie is, hebben jullie hier misschien ervaring mee ?
Zijn er mogelijk op bouwkundig gebied om dit alsnog te realiseren ?
Kan de muur soort van vervangen worden door een andere constructie ipv drijfsteen ?
(Ik denk ff hardop haha)
Alvast bedankt voor jullie moeite !