Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-07 11:57
Mijn vraag
Mijn vader is afgelopen week in twee winkels geweest (amac en mediamarkt) voor aanschaf van de Apple watch.

Alleen nu blijkt dat de grootst verkrijgbare banden voor hem alsnog te klein/niet breed genoeg zijn.

Bij amac hadden ze het erover dat hij misschien de leverancier van de banden kan benaderen of ze eventueel extra schakels tussen een stalen band kan zetten.

Ik kom via Google geen grotere banden tegen als het standaard assortiment. Heeft iemand een idee waar ik iets dergelijks te verkrijgen is? Ik heb moeite te geloven dat er niets anders te vinden is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Apple watch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, coolblue etc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

te klein/niet breed
Bedoel je dat de omtrek van de pols van je vader groter is dan de totale lengte van het bandje? Of bedoel je dat je vader graag een horlogebandje heeft dat van pols tot halverwege elleboog loopt?

De langste die ik snel kan vinden is 260mm lang; tel dat op bij de "maat" van de Watch zelf en dan kom dus aan een lengte van een gewone lineaal. Veel langer dan dat en dan ben ik bang dat je iets custom moet laten maken ergens.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Apple verkoopt voor z'n eigen schakelband extra losse schakels, kan je die er tussen zetten om het gewenste effect te bereiken?

https://www.apple.com/nl/...1054774&cid=aos-nl-aff-ir

Goedkoop zijn ze niet (zeker het originele bandje niet) maar je moet het bandje op deze manier wel vrij lang kunnen maken denk ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-07 11:57
MAX3400 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:52:
[...]

Bedoel je dat de omtrek van de pols van je vader groter is dan de totale lengte van het bandje? Of bedoel je dat je vader graag een horlogebandje heeft dat van pols tot halverwege elleboog loopt?

De langste die ik snel kan vinden is 260mm lang; tel dat op bij de "maat" van de Watch zelf en dan kom dus aan een lengte van een gewone lineaal. Veel langer dan dat en dan ben ik bang dat je iets custom moet laten maken ergens.
De grootste band die nu in de winkel beschikbaar is knelde zijn pols net af. Dus met 1 a 2 schakels er tussen zou hij al geholpen zijn verwacht ik.
milo526 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:13:
Apple verkoopt voor z'n eigen schakelband extra losse schakels, kan je die er tussen zetten om het gewenste effect te bereiken?

https://www.apple.com/nl/...1054774&cid=aos-nl-aff-ir

Goedkoop zijn ze niet (zeker het originele bandje niet) maar je moet het bandje op deze manier wel vrij lang kunnen maken denk ik maar zo.
Hier zal ik verder naar zoeken. Standaard zie ik de band niet terug op de website van Apple. Thanks voor de tip

[ Voor 28% gewijzigd door scosec op 31-01-2022 09:52 ]