Ik heb sinds kort een Hercules Kyro 2 64 MB met tv-out.
Specs van mijn pc:
Mobo: MSI K7TPro2
Processor: AMD Duron 800Mhz
512 MB RAM
DirectX: 8.1
Drivers: 7.114 (Hercules), zowel onder win2k als WinXP
VIA: 4.32 (Win2k), WinXP niet nodig
Systeem loopt als een trein, echter, er doet zich 1 raar fenomeen voor:
Als ik Unreal Tournament speel (in D3Dmode, OPENGL wil niet lekker onder Win2k en WinXP), loopt alles perfect. Hoge framerates (tot 80 FPS) met alle details aan op 1024*768. Zodra ik echter met alt-tab of alt-enter even terug wil naar Windows (bijvoorbeeld om via ICQ een nieuw serveradres door te geven aan mijn mede-UT-ers
), dan duurt dat ongeveer 30 seconden (!). Ik heb Žt ook getest met Windows 98SE, en daar gaat Žt iets sneller (±20 sec), maar dat vind ik nog steeds abnormaal langzaam.
Kan dit misschien iets te maken hebben met het instellen van de cachesize in UT? Of moet ik dit meer zoeken in drivers of BIOS instellingen? Iemand enig idee?
Specs van mijn pc:
Mobo: MSI K7TPro2
Processor: AMD Duron 800Mhz
512 MB RAM
DirectX: 8.1
Drivers: 7.114 (Hercules), zowel onder win2k als WinXP
VIA: 4.32 (Win2k), WinXP niet nodig
Systeem loopt als een trein, echter, er doet zich 1 raar fenomeen voor:
Als ik Unreal Tournament speel (in D3Dmode, OPENGL wil niet lekker onder Win2k en WinXP), loopt alles perfect. Hoge framerates (tot 80 FPS) met alle details aan op 1024*768. Zodra ik echter met alt-tab of alt-enter even terug wil naar Windows (bijvoorbeeld om via ICQ een nieuw serveradres door te geven aan mijn mede-UT-ers
Kan dit misschien iets te maken hebben met het instellen van de cachesize in UT? Of moet ik dit meer zoeken in drivers of BIOS instellingen? Iemand enig idee?