Website pagina's niet geindexeert door Google

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchiyo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 08:04
Allen,

Sinds een aantal maanden ben ik een nieuwe website gestart, *snip* spam. Hierbij publiceer ik laptop specificaties, prijzen en reviews. Door middel van blogs probeer ik bezoekers naar mijn website te trekken, echter worden mijn pagina's echter niet geranked door Google (nu 1 artikel van de 6 heeft een paar "vertoningen" gehad in google, de rest is geeneens opgenomen in de indexering).

Ik heb bijvoorbeeld een blog geschreven op 6 Januari, als ik in Google Search Console staat is deze nog geeneens opgepickt om te indexeren. Ik push nu zelf indexeringen door bij links in Google Search Console "Indexering aanvragen" te klikken.

Echter heb ik het gevoel dat er iets goed fout zit, ik heb een aantal eerdere blog websites gehad, waarbij ik nooit handmatig indexering heb hoeven aan te vragen en artikelen naar een paar weken wel begonnen te ranken. Maar nu worden ze uberhaupt nog geeneens opgenomen in de Google indexering.

Ik hoop dat jullie me opweg kunnen helpen om erachter te komen wat hier mis gaat.

Ter info: het gaat om een Wordpress website, waarbij ik de Sitemaps in google search console heb toegevoegd.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 30-01-2022 10:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh: https://support.google.com/webmasters/answer/7474347?hl=en ?

Ik heb werkelijk geen idee hoe de code van jouw site en structuur van jouw webserver is; er zijn letterlijk heel veel argumenten waarom een site niet "automatisch" bij Google in de zoekresultaten komt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 20:43

TheBorg

Resistance is futile.

Je hebt gewoon wat linkjes nodig van andere websites die vaak geindexeerd worden naar jouw website. Als je die een zooitje hebt dan gaat het vanzelf een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchiyo
TheBorg schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:46:
Je hebt gewoon wat linkjes nodig van andere websites die vaak geindexeerd worden naar jouw website. Als je die een zooitje hebt dan gaat het vanzelf een stuk beter.
Hmm.. wellicht dat een idee. Heb eigenlijk bijna nog niks aan backlinking gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheBorg schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:46:
Die vaak een rel="nofollow" instellen op de externe links en searchengines dus de link niet volgen omdat het niet tot die grote site behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 20:43

TheBorg

Resistance is futile.

CH4OS schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:52:
[...]
Die vaak een rel="nofollow" instellen op de externe links en searchengines dus de link niet volgen omdat het niet tot die grote site behoort.
Er zijn echt legio mogelijkheden om aan linkbuilding te doen. Er staat nu hier alvast een link. Zonder nofollow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:50
Google indexering kan altijd even duren. Zolang je website netjes alles heeft wat hij moet hebben dan zal het vanzelf geïndexeerd worden.

Nog even een opmerking, ik zie geen cookie modal of dergelijke, misschien handig om alvast neer te zetten.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Think again. Ook wij zetten nofollow op links.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uC8CbfstPA90ISXxjp6TtauDTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HbFfcSFPu95nygyKQf14JhwA.png?f=fotoalbum_large

En daarbij is het hier niet eens toegestaan links te plaatsen; dat valt onder spam.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchiyo
RobIII schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Think again. Ook wij zetten nofollow op links.

[Afbeelding]

En daarbij is het hier niet eens toegestaan links te plaatsen; dat valt onder spam.
Excuses, had deze geplaatst zodat wellicht mensen makkelijker konden zien waar het probleem ligt.
Pagina: 1