Wat wil je doen met je nieuwe systeem?Ik wil games zoals Star Citizen probleemloos draaien op hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
4,000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur behalve dat het geen budget klasse moet zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals gezegd wil ik een beer van een computer,
heb geen interesse in RGB of andere tierelantijnen, daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar waterkoeling en moeten er 3 schermen kunnen worden aangesloten, 2 voor werk en eentje voor gaming
Ga je overklokken?
[iGnee[/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik heb totaal geen kennis van de hedendaagse techniek, heb op Alternate een pc samengesteld maar ik kan niet beoordelen of de componenten goed op elkaar aansluiten of uberhaupt wel nodig zijn, ik wil graag van iemand een build ontvangen waarmee ik een tijdje voorruit kan zonder concessies
Wat mag het systeem gaan kosten?
4,000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur behalve dat het geen budget klasse moet zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals gezegd wil ik een beer van een computer,
heb geen interesse in RGB of andere tierelantijnen, daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar waterkoeling en moeten er 3 schermen kunnen worden aangesloten, 2 voor werk en eentje voor gaming
Ga je overklokken?
[iGnee[/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik heb totaal geen kennis van de hedendaagse techniek, heb op Alternate een pc samengesteld maar ik kan niet beoordelen of de componenten goed op elkaar aansluiten of uberhaupt wel nodig zijn, ik wil graag van iemand een build ontvangen waarmee ik een tijdje voorruit kan zonder concessies