Toon posts:

HP laptop start soms niet op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tweaker1986
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-01 21:41
Goedenavond,

Mijn vraag
De laptop start meestal wel door, maar soms krijg ik geen beeld,
en knippert capslock 5x lang en 4x kort.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Pavilion 15-bc035nd X0M43EA#ABH

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Diverse tests van HP zelf,
Dus geheugen test, hdd test geven geen fouten.

Bij capslock 5x lang zou het een bios probleem moeten zijn volgens dockter google.
maar 5x lang en 4x kort kan ik nergens terug vinden.

Bios geupdate naar versie F.56
Daarmee is het helaas niet opgelost.

Memtest86+ laatste versie 24 uur laten testen.
geen fouten

1x heb ik het probleem gehad dat de hardeschijf niet gevonden kon worden.
Maar na reboot werkte alles weer.

Verder loopt de pc ook geregeld vast,
Geen bluescreens.
en geen vage errors in eventvwr.msc

Dus wie weet wat de exacte fout melding is van,
capslock 5x lang en 4x kort ?

of iets anders wat ik nog kan testen / uitvoeren.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee