Toon posts:

Feedback persoonlijk hobbyproject

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:40
Hoi allen :)

Ik ben momenteel een student die software ontwikkeling studeert.
De laatste tijd ben ik bezig met een hobby project waar ik graag feedback over wil verzamelen.

Ik ben bezig met mijn eigen "kentekencheck" te maken. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of er punten zijn die je opvallen die verbeterd kunnen worden of juist goed vinden.

De website is: * snip *

Alvast bedankt :)

[Voor 5% gewijzigd door Creepy op 29-01-2022 22:15]

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:17

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ah, nog een website die de info van ovi.rdw.nl checkt. Wat gaat de toegevoegd waarde van jouw website zijn? (Serieuze vraag)

Tevens geeft een kenteken een terugroepactie aan terwijl deze er volgens de officiële kanalen niet is.

Voor de rest ziet het er netjes uit. Al zijn de tekstblokken onder het zoekformulier vrij groot. Op mobiel is 4/5e van de hele paginalengte voor die blokken uitleg.

Initiële rapport is lekker snel. Wanneer ik klik op het laatst gezochte kenteken duurt het net zo lang. Wellicht is hier iets van caching mogelijk?

[Voor 44% gewijzigd door Belindo op 29-01-2022 22:01]

Coding in the cold; <brrrrr />

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:22
Ziet er goed uit, alleen m'n motorkenteken vindt hij niet

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:22
Belindo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:55:
Ah, nog een website die de info van ovi.rdw.nl checkt. Wat gaat de toegevoegd waarde van jouw website zijn?
:')

• Belindo

Belindo

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Geluidsniveau toerental klopt niet. Bij 3 auto's krijg ik een waarde in de duizendtallen.

Verder zou ik voor een Nederlandse website de datum notatie houden op dd-mm-jjjj.