Toon posts:

Feedback persoonlijk hobbyproject

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:40
Hoi allen :)

Ik ben momenteel een student die software ontwikkeling studeert.
De laatste tijd ben ik bezig met een hobby project waar ik graag feedback over wil verzamelen.

Ik ben bezig met mijn eigen "kentekencheck" te maken. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of er punten zijn die je opvallen die verbeterd kunnen worden of juist goed vinden.

De website is: * snip *

Alvast bedankt :)

[Voor 5% gewijzigd door Creepy op 29-01-2022 22:15]

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:17

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ah, nog een website die de info van ovi.rdw.nl checkt. Wat gaat de toegevoegd waarde van jouw website zijn? (Serieuze vraag)

Tevens geeft een kenteken een terugroepactie aan terwijl deze er volgens de officiële kanalen niet is.

Voor de rest ziet het er netjes uit. Al zijn de tekstblokken onder het zoekformulier vrij groot. Op mobiel is 4/5e van de hele paginalengte voor die blokken uitleg.

Initiële rapport is lekker snel. Wanneer ik klik op het laatst gezochte kenteken duurt het net zo lang. Wellicht is hier iets van caching mogelijk?

[Voor 44% gewijzigd door Belindo op 29-01-2022 22:01]

Coding in the cold; <brrrrr />

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:22
Ziet er goed uit, alleen m'n motorkenteken vindt hij niet

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:22
Belindo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:55:
Ah, nog een website die de info van ovi.rdw.nl checkt. Wat gaat de toegevoegd waarde van jouw website zijn?
:')

• Belindo

Belindo

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Geluidsniveau toerental klopt niet. Bij 3 auto's krijg ik een waarde in de duizendtallen.

Verder zou ik voor een Nederlandse website de datum notatie houden op dd-mm-jjjj.

En @Belindo, een hobbyproject heeft toch niet altijd een meerwaarde nodig? ;-)

• ShadowStrider1
Belindo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:55:
Ah, nog een website die de info van ovi.rdw.nl checkt. Wat gaat de toegevoegd waarde van jouw website zijn?

Tevens geeft een kenteken een terugroepactie aan terwijl deze er volgens de officiële kanalen niet is.
Vaak zie ik bij andere sites waarbij je moet betalen om bijvoorbeeld de tellerstand te controleren. Ik probeer zoveel mogelijk gratis te laten zien :). Verder blijft het een hobbyproject om kennis op te doen

• Belindo

Belindo

Koekstra schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:00:
Klopt, het is een vraag, geen oordeel. Ik neem aan dat TS wil dat men de site gebruikt, vandaar mijn vraag waarom ik voor deze zou moeten kiezen ten opzichte van anderen. Komen er nog functies aan, zijn er functies die ik nog niet weet?

TS: bij een kenteken met meerdere APK's verschijnen die niet op chronologische volgorde. Ik zie opeenvolgend 2020, 2019 en 2021.

En wat @Koekstra zegt, de datum in yyyy-mm-dd formaat is leuk voor development en in je database, maar front end zou ik de reguliere dd-mm-yyyy of dd-mmm-yyyy gebruiken.

[Voor 13% gewijzigd door Belindo op 29-01-2022 22:08]

• ShadowStrider1
Masvic schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:55:
Ziet er goed uit, alleen m'n motorkenteken vindt hij niet
Dat is inderdaad een goede, motorkentekens heb ik nog niet goed ingebouwd. Is zeker iets wat ik wil toevoegen :)

• ShadowStrider1
Koekstra schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:00:
Geluidsniveau toerental klopt niet. Bij 3 auto's krijg ik een waarde in de duizendtallen.

Verder zou ik voor een Nederlandse website de datum notatie houden op dd-mm-jjjj.

Thanks voor de feedback :)

• ShadowStrider1
Belindo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:05:
[...]

Klopt, het is een vraag, geen oordeel. Ik neem aan dat TS wil dat men de site gebruikt, vandaar mijn vraag waarom ik voor deze zou moeten kiezen ten opzichte van anderen. Komen er nog functies aan, zijn er functies die ik nog niet weet?

TS: bij een kenteken met meerdere APK's verschijnen die niet op chronologische volgorde. Ik zie opeenvolgend 2020, 2019 en 2021.

En wat @Koekstra zegt, de datum in yyyy-mm-dd formaat is leuk voor development en in je database, maar front end zou ik de reguliere dd-mm-yyyy of dd-mmm-yyyy gebruiken.
Goede punten, thanks :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 16:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lees aub Devschuur® Beleid nog eens door. Sitechecks e.d. zien we hier liever niet. Wil je echt laten zien wat je hebt gemaakt dan hebben we daar een los topic voor: [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV. Als je dat dan doet probeer dan wel een beetje op de discussue waarde te letten. Ik kan dan ook niet anders dan dit topic sluiten.

[Voor 11% gewijzigd door Creepy op 29-01-2022 22:14]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee