Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Budget 2.0 PC speaker. Heb recent een monitor gekocht zonder speakers en zou graag geluid eruit willen krijgen voor games en muziek. Een superzware bas of enorm hoog volume is voor mij niet belangrijk aangezien ik in een oude tussenwoning woon en mensen niet wil belasten met veel herrie.
Wat is je budget?
Ik dacht rond de 50 euro uit te geven. Ik zag Logitech Z200 speakers maar daar waren wisselende resultaten te lezen. Weet niet of er überhaupt redelijk geluid bestaat in deze prijsklasse?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Klein werkkamertje voor werk en en soms beetje gamen en muziek.
Ik zoek een?
Budget 2.0 PC speaker. Heb recent een monitor gekocht zonder speakers en zou graag geluid eruit willen krijgen voor games en muziek. Een superzware bas of enorm hoog volume is voor mij niet belangrijk aangezien ik in een oude tussenwoning woon en mensen niet wil belasten met veel herrie.
Wat is je budget?
Ik dacht rond de 50 euro uit te geven. Ik zag Logitech Z200 speakers maar daar waren wisselende resultaten te lezen. Weet niet of er überhaupt redelijk geluid bestaat in deze prijsklasse?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Klein werkkamertje voor werk en en soms beetje gamen en muziek.